Gå til innhold

Har du råd mot forkjølelseshoste?

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerforkjølet
Skrevet

Har vært våken i hele natt da jeg hoster hele tiden. Er forkjølet. Får vondt i hodet av all hostingen og mangel på søvn. Har du ett godt råd mot hosting, spesielt verst på natta? Ps. har prøvd apotekets hostesaft uten effekt.

Skrevet

Cosylan. Hostesaft på resept. Den er fantastisk. Lurer på om det er morfin i den....

Skrevet

Cosylan. Hostesaft på resept. Den er fantastisk. Lurer på om det er morfin i den....

Aner ikke hva som er i den, men den ene gangen i mitt liv jeg har fått Cosylan, måtte jeg "registreres" på apoteket for at jeg hadde hentet ut dette "skumle" middel! *he he* Skikkelig kontroll der & da ihvertfall.

Caloni Makaroni
Skrevet

Noskapin tabletter (reseptfritt) fungerer utrolig bra på meg.

Skrevet

Aner ikke hva som er i den, men den ene gangen i mitt liv jeg har fått Cosylan, måtte jeg "registreres" på apoteket for at jeg hadde hentet ut dette "skumle" middel! *he he* Skikkelig kontroll der & da ihvertfall.

Det har ikke jeg gjort. Men det er i hvert fall ikke enkelt å få det til barn. Men jeg tror det er bedre å bruke noe som hjelper i kortere perioder så man faktisk blir frisk!!!

Gjest liker ikke cognac engang :_(
Skrevet

Som legen min sa ; " av alt som ikke hjelper er det cognac som er best :-) "

Gjest mora2
Skrevet

Skal visst hjelpe å blåse opp en ballong... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...