Gjest Sommerforkjølet Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Har vært våken i hele natt da jeg hoster hele tiden. Er forkjølet. Får vondt i hodet av all hostingen og mangel på søvn. Har du ett godt råd mot hosting, spesielt verst på natta? Ps. har prøvd apotekets hostesaft uten effekt. 0 Siter
Speak Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Cosylan. Hostesaft på resept. Den er fantastisk. Lurer på om det er morfin i den.... 0 Siter
morsan Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Cosylan. Hostesaft på resept. Den er fantastisk. Lurer på om det er morfin i den.... Aner ikke hva som er i den, men den ene gangen i mitt liv jeg har fått Cosylan, måtte jeg "registreres" på apoteket for at jeg hadde hentet ut dette "skumle" middel! *he he* Skikkelig kontroll der & da ihvertfall. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Noskapin tabletter (reseptfritt) fungerer utrolig bra på meg. 0 Siter
Speak Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Aner ikke hva som er i den, men den ene gangen i mitt liv jeg har fått Cosylan, måtte jeg "registreres" på apoteket for at jeg hadde hentet ut dette "skumle" middel! *he he* Skikkelig kontroll der & da ihvertfall. Det har ikke jeg gjort. Men det er i hvert fall ikke enkelt å få det til barn. Men jeg tror det er bedre å bruke noe som hjelper i kortere perioder så man faktisk blir frisk!!! 0 Siter
Gjest liker ikke cognac engang :_( Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Som legen min sa ; " av alt som ikke hjelper er det cognac som er best :-) " 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Skal visst hjelpe å blåse opp en ballong... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.