Lotte :o) Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 *hehe* (snakk om å ha det kjedelig)................... Ja, jeg liker det. Helst med sjokoladepulver på. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Da jeg var barn brukte vi ofte å stoppe ved en soft-is-kiosk på vei til farfar, og der kunne man kjøpe jordbær-soft-is! Resten av familien tok vanlig, jeg tok med jordbær. Det var en stor skuffelse da de sluttet å selge det, og da ville jeg heller ha kronesis enn soft-is.... Men nå kan jeg gjerne kose meg med en softis, men helst i skål med mørkebrun sjokoladesaus på. Hvis den er i kjeks, kan jeg ta med krokan eller tutti frutti-strøssel. 0 Siter
Gjest ikke noen søtmons Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 nei.søtt kliss er ikke min greie.da er saftis bedre,selv om det også er søtt... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 JA, jeg elsker softis. Bytter på mellom sjokoladestrø, lakris og jordbær. Krokan innimellom. 0 Siter
BMS! Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Ja, men akuratt nå syns jeg det er skikkelig ekkelt. Har ikke så mange MÅ HA i graviditeten, men veldig mange, VIL IKKE HA, for øyeblikket. Soft-is, pan pizza (og da spesielt peppes....) egg og paprika.... Men ellers elsker jeg melke/fløteis om dagen. Pussig greier. Liker forøvrig best med sjokoladepulver om det er i kjeks, og rennnede sjokolade om det er beger. Også nå fant jeg ut at jeg driver å lyver, for jeg spiser is på mc Donnalds og burger king, sånn "flurry" eller hva det heter. NAMNAM :-D 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Åh, ja.... Softis i kjeks med krokan )) 0 Siter
Gjest hvorfor det, hvorfor?? Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Ja, jeg liker og jeg spiser soft-is. Men, hver eneste gang begynner jeg å hoste. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Ja, jeg liker og jeg spiser soft-is. Men, hver eneste gang begynner jeg å hoste. Det er ikke sjokoladepulveret du svelger feil? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Det er ikke sjokoladepulveret du svelger feil? Hehe, minner meg om de gangene fristelsen til noe søtt blir så påtrengende at jeg inntar en teskje med O'boy *host* 0 Siter
Gjest Namme, namme Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Soft - is er godt, en gang i blandt. Med sjokoladepulver på Problemet er at de aldri, aldri, aldri, tar nok sjokoladepulver på. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Hehe, minner meg om de gangene fristelsen til noe søtt blir så påtrengende at jeg inntar en teskje med O'boy *host* Hehe.. Det er ikke alltid like lett ) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Ja, jeg er kjempeglad i softis. Dessverre tåler jeg de ikke lengre *muggen* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Diplom-is har den beste soft-isen, men den selger de dessverre (heldigvis) ikke her. 0 Siter
waxo Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Da jeg var barn brukte vi ofte å stoppe ved en soft-is-kiosk på vei til farfar, og der kunne man kjøpe jordbær-soft-is! Resten av familien tok vanlig, jeg tok med jordbær. Det var en stor skuffelse da de sluttet å selge det, og da ville jeg heller ha kronesis enn soft-is.... Men nå kan jeg gjerne kose meg med en softis, men helst i skål med mørkebrun sjokoladesaus på. Hvis den er i kjeks, kan jeg ta med krokan eller tutti frutti-strøssel. Ta deg en tur til Momarkedet i august. Der får du jordbær soft-is :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Diplom-is har den beste soft-isen, men den selger de dessverre (heldigvis) ikke her. Men det gjør dem her ( 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Da jeg var barn brukte vi ofte å stoppe ved en soft-is-kiosk på vei til farfar, og der kunne man kjøpe jordbær-soft-is! Resten av familien tok vanlig, jeg tok med jordbær. Det var en stor skuffelse da de sluttet å selge det, og da ville jeg heller ha kronesis enn soft-is.... Men nå kan jeg gjerne kose meg med en softis, men helst i skål med mørkebrun sjokoladesaus på. Hvis den er i kjeks, kan jeg ta med krokan eller tutti frutti-strøssel. I Hellas hadde dem vanilje, sjokolade, banan, jordbær og pistasj ) Men den var jo litt mer kunstig enn her hjemme da. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Men det gjør dem her ( Synes du også at den er best? Det er som fløyel i munnen ) Mannen min har også oppdaget forskjellen, så er vi på tur er det å leite etter riktig soft-is 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Synes du også at den er best? Det er som fløyel i munnen ) Mannen min har også oppdaget forskjellen, så er vi på tur er det å leite etter riktig soft-is Ja, den er best syns jeg. Jeg syns stort sett Diplom is er best når det gjelder all is med noen unntak. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Synes du også at den er best? Det er som fløyel i munnen ) Mannen min har også oppdaget forskjellen, så er vi på tur er det å leite etter riktig soft-is Hmm.. Jeg trodde alle med ett spesielt merke hadde tilnærmet lik smak, men det ser ikke sånn ut i denne testen. http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=1846033 Det kommer visst an på hvordan de blander ut softis-miksen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.