Gå til innhold

FU: Liker du soft-is?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*hehe* (snakk om å ha det kjedelig)...................

Ja, jeg liker det. Helst med sjokoladepulver på. :-)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

11

• AneM1365380603

10

• morsan

7

• Lotte :o)

2

Skrevet

Da jeg var barn brukte vi ofte å stoppe ved en soft-is-kiosk på vei til farfar, og der kunne man kjøpe jordbær-soft-is! Resten av familien tok vanlig, jeg tok med jordbær. Det var en stor skuffelse da de sluttet å selge det, og da ville jeg heller ha kronesis enn soft-is....

Men nå kan jeg gjerne kose meg med en softis, men helst i skål med mørkebrun sjokoladesaus på.

Hvis den er i kjeks, kan jeg ta med krokan eller tutti frutti-strøssel.

Gjest ikke noen søtmons
Skrevet

nei.søtt kliss er ikke min greie.da er saftis bedre,selv om det også er søtt...

candyqueen_83
Skrevet

JA, jeg elsker softis. Bytter på mellom sjokoladestrø, lakris og jordbær. Krokan innimellom.

Skrevet

Ja, men akuratt nå syns jeg det er skikkelig ekkelt.

Har ikke så mange MÅ HA i graviditeten, men veldig mange, VIL IKKE HA, for øyeblikket.

Soft-is, pan pizza (og da spesielt peppes....) egg og paprika....

Men ellers elsker jeg melke/fløteis om dagen. Pussig greier.

Liker forøvrig best med sjokoladepulver om det er i kjeks, og rennnede sjokolade om det er beger.

Også nå fant jeg ut at jeg driver å lyver, for jeg spiser is på mc Donnalds og burger king, sånn "flurry" eller hva det heter. NAMNAM :-D

Gjest hvorfor det, hvorfor??
Skrevet

Ja, jeg liker og jeg spiser soft-is.

Men, hver eneste gang begynner jeg å hoste.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, jeg liker og jeg spiser soft-is.

Men, hver eneste gang begynner jeg å hoste.

Det er ikke sjokoladepulveret du svelger feil?

Gjest togli
Skrevet

Det er ikke sjokoladepulveret du svelger feil?

Hehe, minner meg om de gangene fristelsen til noe søtt blir så påtrengende at jeg inntar en teskje med O'boy *host*

Gjest Namme, namme
Skrevet

Soft - is er godt, en gang i blandt.

Med sjokoladepulver på

Problemet er at de aldri, aldri, aldri, tar nok sjokoladepulver på.

candyqueen_83
Skrevet

Hehe, minner meg om de gangene fristelsen til noe søtt blir så påtrengende at jeg inntar en teskje med O'boy *host*

Hehe.. Det er ikke alltid like lett :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, jeg er kjempeglad i softis. Dessverre tåler jeg de ikke lengre *muggen*

AneM1365380603
Skrevet

Diplom-is har den beste soft-isen, men den selger de dessverre (heldigvis) ikke her.

Skrevet

Da jeg var barn brukte vi ofte å stoppe ved en soft-is-kiosk på vei til farfar, og der kunne man kjøpe jordbær-soft-is! Resten av familien tok vanlig, jeg tok med jordbær. Det var en stor skuffelse da de sluttet å selge det, og da ville jeg heller ha kronesis enn soft-is....

Men nå kan jeg gjerne kose meg med en softis, men helst i skål med mørkebrun sjokoladesaus på.

Ta deg en tur til Momarkedet i august. Der får du jordbær soft-is :-)

candyqueen_83
Skrevet

Diplom-is har den beste soft-isen, men den selger de dessverre (heldigvis) ikke her.

Men det gjør dem her :o(

candyqueen_83
Skrevet

I Hellas hadde dem vanilje, sjokolade, banan, jordbær og pistasj :o) Men den var jo litt mer kunstig enn her hjemme da.

AneM1365380603
Skrevet

Men det gjør dem her :o(

Synes du også at den er best? Det er som fløyel i munnen :o) Mannen min har også oppdaget forskjellen, så er vi på tur er det å leite etter riktig soft-is :)

candyqueen_83
Skrevet

Synes du også at den er best? Det er som fløyel i munnen :o) Mannen min har også oppdaget forskjellen, så er vi på tur er det å leite etter riktig soft-is :)

Ja, den er best syns jeg. Jeg syns stort sett Diplom is er best når det gjelder all is med noen unntak.

candyqueen_83
Skrevet

Hmm.. Jeg trodde alle med ett spesielt merke hadde tilnærmet lik smak, men det ser ikke sånn ut i denne testen.

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=1846033

Det kommer visst an på hvordan de blander ut softis-miksen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...