Gå til innhold

FU: Liker du soft-is?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Ja, den er best syns jeg. Jeg syns stort sett Diplom is er best når det gjelder all is med noen unntak.

Enig!!

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

11

• AneM1365380603

10

• morsan

7

• Lotte :o)

2

Gjest Pip the Great Tit
Skrevet

Nei, jeg er ikke så glad i is. Jeg tror jeg spiste en i -92 eller deromkring. Min last er salte produkter.

AneM1365380603
Skrevet

Hmm.. Jeg trodde alle med ett spesielt merke hadde tilnærmet lik smak, men det ser ikke sånn ut i denne testen.

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=1846033

Det kommer visst an på hvordan de blander ut softis-miksen.

Jeg har opplevd å få Diplom is-softisen kornete eller blaut, så maskinen som brukes har endel å si.

Smak og konsistens skal være perfekt for en himmelsk is :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har opplevd å få Diplom is-softisen kornete eller blaut, så maskinen som brukes har endel å si.

Smak og konsistens skal være perfekt for en himmelsk is :o)

Men selv om den er kornete eller blaut burde jo smaken være den samme? De tilsetter jo uansett ikke mer sukker osv i maskinen. Høres rart ut :o)

Skrevet

Ta deg en tur til Momarkedet i august. Der får du jordbær soft-is :-)

åhåi! ,-) Takk for tipset;-)

Skrevet

I Hellas hadde dem vanilje, sjokolade, banan, jordbær og pistasj :o) Men den var jo litt mer kunstig enn her hjemme da.

Litt billigere å dra til Mysen enn til Hellas;-)

Kanskje de har noen gode varianter i Italia også? Jeg skal jo snart det:-)

Forøvrig er det godt å ta vanlig jordbæris fra boks og la den bli myk og røre sammen med skjea før man spiser... mmmm

Skrevet

Diplom-is har den beste soft-isen, men den selger de dessverre (heldigvis) ikke her.

Finnes det noen kylling- og egg-softis, kanskje? ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Men selv om den er kornete eller blaut burde jo smaken være den samme? De tilsetter jo uansett ikke mer sukker osv i maskinen. Høres rart ut :o)

Smaksopplevelsen er ikke den samme om konsistensen er feil.

candyqueen_83
Skrevet

Litt billigere å dra til Mysen enn til Hellas;-)

Kanskje de har noen gode varianter i Italia også? Jeg skal jo snart det:-)

Forøvrig er det godt å ta vanlig jordbæris fra boks og la den bli myk og røre sammen med skjea før man spiser... mmmm

''

Forøvrig er det godt å ta vanlig jordbæris fra boks og la den bli myk og røre sammen med skjea før man spiser... mmmm''

Dette gjorde vi mye da vi var små. Kalte det sjiraff-is. Aner ikke hvorfor :o)

AneM1365380603
Skrevet

Finnes det noen kylling- og egg-softis, kanskje? ;-)

Ka meine du no? Ikke si at du husker den fæle kuren jeg er på?-))

candyqueen_83
Skrevet

Smaksopplevelsen er ikke den samme om konsistensen er feil.

Hmm.. Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til det når det gjelder soft-is. Soft-is er godt uansett :o)

Skrevet

Ja jeg liker soft is,men jeg syns den er veldig mektig.

Så jeg klarer ikke så mye.

Er mer glad i saft is. :-)

AneM1365380603
Skrevet

Hmm.. Jeg kan ikke si jeg har lagt merke til det når det gjelder soft-is. Soft-is er godt uansett :o)

Det er heldigvis ikke ofte jeg har opplevd det. En gang hadde vi kjørt langt og lenge for den beste isen, så var den så guffen og kornete :-/ Den kjentes gammel ut.

I nøden spiser jeg gjerne en Dajm-is :o) Når jeg er kommet til kjeksen orker jeg ikke mer, og da går resten i gapet til mannen min ;)

Skrevet

Ka meine du no? Ikke si at du husker den fæle kuren jeg er på?-))

Joda, det er det jeg sier *S* Hvordan går det med kjolen?

AneM1365380603
Skrevet

Joda, det er det jeg sier *S* Hvordan går det med kjolen?

Jeg har ikke prøvd den enda. Har en uke på meg nå til å komme inn i den. Hadde tre dager nå der jeg måtte spise annen mat, men nå er jeg hjemme til kylling og egg igjen :-/ Spiste kylling til middag/kvelds.

I morgen tidlig skal 18 egg kokes, he he. Ungene forsyner seg kraftig av eggene, så alt går ikke til meg ;)

Gjest prust
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den enda. Har en uke på meg nå til å komme inn i den. Hadde tre dager nå der jeg måtte spise annen mat, men nå er jeg hjemme til kylling og egg igjen :-/ Spiste kylling til middag/kvelds.

I morgen tidlig skal 18 egg kokes, he he. Ungene forsyner seg kraftig av eggene, så alt går ikke til meg ;)

PSSST! Du har mail :-)

AneM1365380603
Skrevet

PSSST! Du har mail :-)

Har svart deg for lenge siden ;) I allefall noen min... He he.

Gjest prust
Skrevet

Har svart deg for lenge siden ;) I allefall noen min... He he.

Åhhhhrg!

Den e-post-serveren min er utrolig treg til å hente ned nye mailer :-(

Greit nok på jobb når er sitter opptatt med noe annet, og ikke blir bomabrdert med mailer hvert minutt, da er det greit at det kommer i bolker hvert 10. eller hvert 15. minutt - men private mailer kunne godt ha poppet opp med en gang... ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Åhhhhrg!

Den e-post-serveren min er utrolig treg til å hente ned nye mailer :-(

Greit nok på jobb når er sitter opptatt med noe annet, og ikke blir bomabrdert med mailer hvert minutt, da er det greit at det kommer i bolker hvert 10. eller hvert 15. minutt - men private mailer kunne godt ha poppet opp med en gang... ;-)

Da kommer det før eller siden :o) La ved noen bilder også.

Nå skal fruen køye. Natta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...