Gjest Er dette et pent jentenavn? Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Monica/Monika Assosiasjoner? Fint eller ikke? 0 Siter
Gjest gammal traver på DOL Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Jeg liker det ikke. Kanskje fordi jeg bare har hatt negative assosiasjoner med navnet. På meg virker det litt " billig" 0 Siter
astridny Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Jeg liker navnet best med c. Monica. Syns det er fint jeg. Ikke altfor mye brukt nå for tiden. :-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Ikke fint overhodet, men av to onder er det best med k. 0 Siter
Gjest Pip the Great Tit Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Det navner forbinder jeg dessverre med narkomane sosialklienter i førtiåra. Jeg synes derfor ikke det er spesielt fint... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har aldri likt det navnet - vet ikke hvorfor... 0 Siter
Gjest Monica!!! Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Jeg heter Monica, hjelpes meg så skuffet jeg ble det folk forbinder navnet mitt med, nei å nei : ( Men litt morro at navnet mitt kommer opp til diskusjon da! Jeg kan desverre ikke svare på om navnet er fint på et lite barn, jeg er innhabil! Hva med Mona i stedet? 0 Siter
Gjest roddeo Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Litt kjedlig kanskje..? Jeg liker jentenavn som Mathilde, Nora, Vilde, Amalie, Nelly, Ronja, Ramona, Eirin, Trine.. Hva med noe slikt? 0 Siter
Gjest nmwtfia Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg heter Monica, hjelpes meg så skuffet jeg ble det folk forbinder navnet mitt med, nei å nei : ( Men litt morro at navnet mitt kommer opp til diskusjon da! Jeg kan desverre ikke svare på om navnet er fint på et lite barn, jeg er innhabil! Hva med Mona i stedet? foretrekker monica fremfor mona,jeg da... som nevnt ellers,liker navnet monica:) 0 Siter
Gjest Er dette et pent jentenavn? Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Litt kjedlig kanskje..? Jeg liker jentenavn som Mathilde, Nora, Vilde, Amalie, Nelly, Ronja, Ramona, Eirin, Trine.. Hva med noe slikt? Liker vel ikke noe særlig noen av de jeg da. Litt sånn typiske småjente-navn 0 Siter
Gjest Er dette et pent jentenavn? Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg heter Monica, hjelpes meg så skuffet jeg ble det folk forbinder navnet mitt med, nei å nei : ( Men litt morro at navnet mitt kommer opp til diskusjon da! Jeg kan desverre ikke svare på om navnet er fint på et lite barn, jeg er innhabil! Hva med Mona i stedet? Ja, det var utrolig mye "negativt" rundt det navnet Selv så synes jeg det er veldig fint. Men det må sies mOnica /k, ikke mÅnica /k, som en del kanskje sier. 0 Siter
Gjest Er dette et pent jentenavn? Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Det navner forbinder jeg dessverre med narkomane sosialklienter i førtiåra. Jeg synes derfor ikke det er spesielt fint... Oy, det var ikke lite heller det da 0 Siter
Gjest Er dette et pent jentenavn? Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg liker navnet best med c. Monica. Syns det er fint jeg. Ikke altfor mye brukt nå for tiden. :-) Synes jeg du har rett i. Både at det er fint og at det heller ikke er så mye brukt 0 Siter
Helmi Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Et av få navn som jeg absolutt ikke klarer å like... 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Gruuuusomt! Men det er fordi jeg kjente en real drittunge ved det navnet i oppveksten. 0 Siter
BMS! Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Monica, er ikke ett navn jeg ville valgt selv. Ett navn jeg er helt nøytral til :-D 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Det er jo et navn som akkurat nå ikke er på moten. Jeg har absolutt ingenting imot navnet Monica, men forbinder det med voksne damer. I likhet med navn som f.eks Gunn, Bente, Grethe, og Linda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.