Gå til innhold

Hva med dette jentenavnet da?

Anbefalte innlegg

Gjest Er dette et pent jentenavn?
Skrevet

Monica/Monika

Assosiasjoner?

Fint eller ikke?

Gjest gammal traver på DOL
Skrevet

Jeg liker det ikke. Kanskje fordi jeg bare har hatt negative assosiasjoner med navnet. På meg virker det litt " billig"

Skrevet

Jeg liker navnet best med c. Monica.

Syns det er fint jeg.

Ikke altfor mye brukt nå for tiden. :-)

Skrevet

Ikke fint overhodet, men av to onder er det best med k.

Gjest Pip the Great Tit
Skrevet

Det navner forbinder jeg dessverre med narkomane sosialklienter i førtiåra. Jeg synes derfor ikke det er spesielt fint...

Gjest prust
Skrevet

Jeg har aldri likt det navnet - vet ikke hvorfor...

Gjest Monica!!!
Skrevet

Jeg heter Monica, hjelpes meg så skuffet jeg ble det folk forbinder navnet mitt med, nei å nei : (

Men litt morro at navnet mitt kommer opp til diskusjon da!

Jeg kan desverre ikke svare på om navnet er fint på et lite barn, jeg er innhabil!

Hva med Mona i stedet?

Gjest roddeo
Skrevet

Litt kjedlig kanskje..? Jeg liker jentenavn som Mathilde, Nora, Vilde, Amalie, Nelly, Ronja, Ramona, Eirin, Trine.. Hva med noe slikt?

Gjest nmwtfia
Skrevet

Jeg heter Monica, hjelpes meg så skuffet jeg ble det folk forbinder navnet mitt med, nei å nei : (

Jeg kan desverre ikke svare på om navnet er fint på et lite barn, jeg er innhabil!

Hva med Mona i stedet?

foretrekker monica fremfor mona,jeg da...

som nevnt ellers,liker navnet monica:)

Skrevet

Litt kjedlig kanskje..? Jeg liker jentenavn som Mathilde, Nora, Vilde, Amalie, Nelly, Ronja, Ramona, Eirin, Trine.. Hva med noe slikt?

Liker vel ikke noe særlig noen av de jeg da. Litt sånn typiske småjente-navn :)

Skrevet

Hva med Mona i stedet?

Ja, det var utrolig mye "negativt" rundt det navnet :(

Selv så synes jeg det er veldig fint. Men det må sies mOnica /k, ikke mÅnica /k, som en del kanskje sier.

Skrevet

Det navner forbinder jeg dessverre med narkomane sosialklienter i førtiåra. Jeg synes derfor ikke det er spesielt fint...

Oy, det var ikke lite heller det da :)

Skrevet

Jeg liker navnet best med c. Monica.

Syns det er fint jeg.

Ikke altfor mye brukt nå for tiden. :-)

Synes jeg du har rett i. Både at det er fint og at det heller ikke er så mye brukt :)

Skrevet

Et av få navn som jeg absolutt ikke klarer å like...

Skrevet

Gruuuusomt! Men det er fordi jeg kjente en real drittunge ved det navnet i oppveksten.

Skrevet

Monica, er ikke ett navn jeg ville valgt selv. Ett navn jeg er helt nøytral til :-D

Skrevet

Det er jo et navn som akkurat nå ikke er på moten. Jeg har absolutt ingenting imot navnet Monica, men forbinder det med voksne damer. I likhet med navn som f.eks Gunn, Bente, Grethe, og Linda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...