Gå til innhold

Fin opplevelse med tiåringen!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Eldstemann og jeg var på konsert i kveld, sammen med mine foreldre + noen slektninger som var på besøk. Konserten med fullt symfoniorkester, kor, 3 solister + Henrik Mestad som skuespiller var utendørs - og utrolig flott!

http://www2.scenekunst.no/pressemelding_6069.nml

Vi hadde med stoler, teppe, litt drikke og litt snop og virkelig storkoste oss i over 3 timer - en deilig nesten-midtsommernatt ved fjorden....! Gutten min var fascinert av både musikk, sang og opplesning - og det var en helt spesiell opplevelse å sitte mange hundre mennesker ute og høre så flott musikk - mens måkene skreik litt over oss . og noen fly fløy over i lav høyde ;-)

Og toppen av lykke for gutten min var etter konserten, da han turde gå bort til Henrik Mestad (som spilte i Orps) og snakke med ham og vi tok bilde av de to sammen!!!!!

Skrevet

ja slike minner er godt å ha med seg videre i livet:-)

Ingen mygg heller?

Gjest Også mamma, men til større
Skrevet

Dette hørtes ut som skikkelig kvalitetstid av de sjeldne.

Så flott at du fikk oppleve dette med barnet ditt, det er ikke så lett å få til slike lange og flotte samvær som den du beskriver i hektiske tidene som er nå for tiden :)

Gjest mora2
Skrevet

Så koslig det hørttes ut!

Håper det står bra til med din mor.

:0)

Gjest prust
Skrevet

Så koslig det hørttes ut!

Håper det står bra til med din mor.

:0)

Tenk at du husket på mamma :-)

Ja - hun begynner vel å nærme seg slutten på strålingene - hun har gått hver hverdag og fått stråling. Hun har vært mye trøtt, og det er visst vanlig - men ellers går det fint. Vi er veldig optimistiske, og håper dette skal gå bra nå!

Gjest mora2
Skrevet

Tenk at du husket på mamma :-)

Ja - hun begynner vel å nærme seg slutten på strålingene - hun har gått hver hverdag og fått stråling. Hun har vært mye trøtt, og det er visst vanlig - men ellers går det fint. Vi er veldig optimistiske, og håper dette skal gå bra nå!

Det var godt å høre. Håper dere får en fin sommer, og at det forsetter å gå riktig vei. :0)

Gjest prust
Skrevet

ja slike minner er godt å ha med seg videre i livet:-)

Ingen mygg heller?

Det var selvsagt noen få knott som fant veien til guttungens ansikt (han tiltrekker seg alltid det som er av insekter i nærheten) - men ikke mer enn at det gikk greit :-) Myggspray hadde vi selvsagt ikke med...

Gjest prust
Skrevet

Hørtes utrolig koselig ut :-)

Det var det :-)

Gjest prust
Skrevet

Dette hørtes ut som skikkelig kvalitetstid av de sjeldne.

Så flott at du fikk oppleve dette med barnet ditt, det er ikke så lett å få til slike lange og flotte samvær som den du beskriver i hektiske tidene som er nå for tiden :)

Nei - jeg er veldig glad vi fikk det til!

Vi var faktisk på en utekonsert i dag også - hele familien - men det var en helt annen stil og litt langtekkelig, så det var litt nedtur etter fredagens store opplevelse....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...