Gå til innhold

Hvilket mobilabbonnement passer meg best?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Netcom.

Sender masse tekstmeldinger og ringer lite.

Gjest Aimabel
Skrevet

Tror ikke det kan bli rimeligere enn Onecall uansett hvordan du bruker telefonen.

Gjest togli
Skrevet

Tror ikke det kan bli rimeligere enn Onecall uansett hvordan du bruker telefonen.

Takk :) Sjekker det ut...

Gjest Aimabel
Skrevet

Takk :) Sjekker det ut...

ihvertfall har jeg opplevd flere ganger at mobilleverandører ringer for å tilby meg noe bedre abonnement, men så trekker de seg så fort jeg forteller hvilken leverandør jeg har og hva jeg betaler :-)

Gjest togli
Skrevet

ihvertfall har jeg opplevd flere ganger at mobilleverandører ringer for å tilby meg noe bedre abonnement, men så trekker de seg så fort jeg forteller hvilken leverandør jeg har og hva jeg betaler :-)

Hehe ;)

Jeg tror kanskje Free Text er best for meg som nesten ikke har samtaler, men masse tekstmeldinger?

candyqueen_83
Skrevet

Djuice nonstop. Eller må du ha netcom pga dekning?

candyqueen_83
Skrevet

Evt. Djuice SIMply hvis de du skriver mest til også har Djuice. Da sender man gratis sms til dem.

Gjest togli
Skrevet

Det er det abbonnementet jeg har nå, men jeg må skifte til Netcom pga dårlig dekning her vi bor, ja :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...