Gjest anomelina Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Noen som vet hvordan chihuahuaer er med små barn? Jeg har så veldig lyst på en chihuahua, men jeg har ikke barn så det er mulig at jeg en gang i fremtiden kommer til å få lyst på barn (jeg er i slutten av 20-årene). 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Det kommer an på hvor godt du sosialiserer den med barn. er den godt vant til barn bør det gå bra, men ingen hunder skal være alene med barn. Forøvrig synes jeg chihuahua og andre liknende små raser har en litt lavere terskel for å bite enn andre raser. Men de gjør jo ikke så stor skade. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Kommer helt ann på hva du som eier gjør. :0) 0 Siter
Gjest anomelina Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Kommer helt ann på hva du som eier gjør. :0) Ok, takk 0 Siter
Gjest anomelina Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Det kommer an på hvor godt du sosialiserer den med barn. er den godt vant til barn bør det gå bra, men ingen hunder skal være alene med barn. Forøvrig synes jeg chihuahua og andre liknende små raser har en litt lavere terskel for å bite enn andre raser. Men de gjør jo ikke så stor skade. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.