Gå til innhold

nett-TV, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

mumitrollet
Skrevet

Skjønner meg ikke på nettsidene til NRK. Er det noen som kan vise meg hvordan jeg kan få sett forrige ukes episode av John Adams?

Gjest wtfcwia
Skrevet

gå på nett-tv,så programmer,søk opp eller bruk første bokstav i navnet på programmet og velg episode(utifra dato)

kjenner ikke programmet du spør om...men bruker nett-tv hyppig

mumitrollet
Skrevet

gå på nett-tv,så programmer,søk opp eller bruk første bokstav i navnet på programmet og velg episode(utifra dato)

kjenner ikke programmet du spør om...men bruker nett-tv hyppig

Har forsøkt det, og finner ikke programmet. Dette er programemt jeg snakker om, men er altså ute etter episode 2.

http://www.nrk.no/programmer/sider/john_adams/

mumitrollet
Skrevet

Det er veldig få innkjøpe serier som ligger ute på nett-TV.

OK, det visste jeg ikke. Så dumt!

Gjest wtfcwia
Skrevet

Har forsøkt det, og finner ikke programmet. Dette er programemt jeg snakker om, men er altså ute etter episode 2.

http://www.nrk.no/programmer/sider/john_adams/

hmm... jeg vet at et program jeg følger med,noen ganger har havnet på nett-tv,men så fjernet(hvis sendinga var forsinket,eller i dårlig kvalitet f.eks)

vet jo ikke om det er tilfelle her da.

irriterende når det er noe man regner med å finne:/

mumitrollet
Skrevet

hmm... jeg vet at et program jeg følger med,noen ganger har havnet på nett-tv,men så fjernet(hvis sendinga var forsinket,eller i dårlig kvalitet f.eks)

vet jo ikke om det er tilfelle her da.

irriterende når det er noe man regner med å finne:/

Det er jo en av sommerens "storsatsinger" til NRK, så jeg tviler på at det kan være årsaken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...