Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Bjarne Håkon Hanssen er en av de mest sympatiske og ærlige poltikereme vi har. At Siv Jensen setter i gang med kritikken sin - så fort hun ser en anledning...det synes jeg er både lavpannet og idiotisk. Da har jeg mye mer sans for Erna Solbergs syn på saken:

''Høyres Erna Solberg vil ikke kritisere Hanssen for hans inngripen.

- Jeg kan ikke tro at Bjarne Håkon har ment å være noe annet enn en god venn i dette tilfellet, sier hun til NTB.''

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=570212

Skrevet

Jeg synes Bjarne Håkon Hanssen er en av de mest sympatiske og ærlige poltikereme vi har. At Siv Jensen setter i gang med kritikken sin - så fort hun ser en anledning...det synes jeg er både lavpannet og idiotisk. Da har jeg mye mer sans for Erna Solbergs syn på saken:

- Jeg kan ikke tro at Bjarne Håkon har ment å være noe annet enn en god venn i dette tilfellet, sier hun til NTB.''

At han valgte å gripe inn viser i hvertfall manglende dømmekraft, uansett hva intensjonene hans var. Han burde skjønt at det ville ta seg dårlig ut.

Skrevet

At han valgte å gripe inn viser i hvertfall manglende dømmekraft, uansett hva intensjonene hans var. Han burde skjønt at det ville ta seg dårlig ut.

Jeg ser på Bjarne Håkon Hanssen som en politiker som noen ganger lar seg rive med av følelser og sunt folkevett, og det synes jeg faktisk bare er sympatisk. Det var akkurat det samme som skjedde da han litt uproffesjonelt uttalte seg om sine erfaringer med Snåsa-mannen.

Kanskje ikke så rart at han gir seg på Stortinget.....

Skrevet

Jeg ser på Bjarne Håkon Hanssen som en politiker som noen ganger lar seg rive med av følelser og sunt folkevett, og det synes jeg faktisk bare er sympatisk. Det var akkurat det samme som skjedde da han litt uproffesjonelt uttalte seg om sine erfaringer med Snåsa-mannen.

Tror ikke han gir seg som stortingspolitiker, i hvertfall står det ingenting om det i nicks link. Han legger seg bare flat og beklager.

Gjest mer rød enn blå
Skrevet

godt noen tør å være "vanlig menneske" oppi det hele. så jeg er igrunn enig med deg.

siv jensen utnytter de svakhetene hun finner hos regjeringen,og det er vel lite nytt...

Skrevet

godt noen tør å være "vanlig menneske" oppi det hele. så jeg er igrunn enig med deg.

siv jensen utnytter de svakhetene hun finner hos regjeringen,og det er vel lite nytt...

Jeg synes også det er sympatisk å være menneskelig. Og det kunne ikke falle meg inn å dømme han av slike årsaker som dette.

Spar meg for kjeftesmella fra Frp.....Grøss og gru:-((( Hun vet jo snart ikke om noen annen form for politikk enn å kritisere de rød-grønne, og sette dem i et dårlig lys. Carl I. Hagen var jo en engel i forhold:-(

Gjest mer rød enn blå
Skrevet

Jeg synes også det er sympatisk å være menneskelig. Og det kunne ikke falle meg inn å dømme han av slike årsaker som dette.

Spar meg for kjeftesmella fra Frp.....Grøss og gru:-((( Hun vet jo snart ikke om noen annen form for politikk enn å kritisere de rød-grønne, og sette dem i et dårlig lys. Carl I. Hagen var jo en engel i forhold:-(

carl i hagen var mild i forhold ja. selv liker jeg siv jensen dårlig,mens carl i hagen var lettere å tåle... selv om frp ikke akkurat er mitt parti

Skrevet

carl i hagen var mild i forhold ja. selv liker jeg siv jensen dårlig,mens carl i hagen var lettere å tåle... selv om frp ikke akkurat er mitt parti

Jeg har heller aldri vært noen Frp-er, og kommer aldri til å blir det:-) Men jeg skjønner de som lot seg sjarmere av Carl I. Hagen og hans talegaver/argumenter. I motsetning til dagens Frp med Siv Jensen i spissen. Kan ikke skjønne at noen kan stemme på et parti med en slik leder. Hun er en politisk robot - totalt uten sjarm og menneskelighet, og hun gir meg grøsninger.....Norges svar på Maggie Thatcher.-(

Skrevet

Enig med deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...