nick Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Adjø til potetsekken med brune sko! http://www.dagbladet.no/2009/06/20/nyheter/bjarne_hakon_hanssen/politikk/helsepolitikk/6820621/ At vi skal belemres med den ene poitiske idioten etter den andre er en skam! 0 Siter
Colette Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg synes Bjarne Håkon Hanssen er en av de mest sympatiske og ærlige poltikereme vi har. At Siv Jensen setter i gang med kritikken sin - så fort hun ser en anledning...det synes jeg er både lavpannet og idiotisk. Da har jeg mye mer sans for Erna Solbergs syn på saken: ''Høyres Erna Solberg vil ikke kritisere Hanssen for hans inngripen. - Jeg kan ikke tro at Bjarne Håkon har ment å være noe annet enn en god venn i dette tilfellet, sier hun til NTB.'' http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=570212 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg synes Bjarne Håkon Hanssen er en av de mest sympatiske og ærlige poltikereme vi har. At Siv Jensen setter i gang med kritikken sin - så fort hun ser en anledning...det synes jeg er både lavpannet og idiotisk. Da har jeg mye mer sans for Erna Solbergs syn på saken: ''Høyres Erna Solberg vil ikke kritisere Hanssen for hans inngripen. - Jeg kan ikke tro at Bjarne Håkon har ment å være noe annet enn en god venn i dette tilfellet, sier hun til NTB.'' http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=570212 At han valgte å gripe inn viser i hvertfall manglende dømmekraft, uansett hva intensjonene hans var. Han burde skjønt at det ville ta seg dårlig ut. 0 Siter
Colette Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 At han valgte å gripe inn viser i hvertfall manglende dømmekraft, uansett hva intensjonene hans var. Han burde skjønt at det ville ta seg dårlig ut. Jeg ser på Bjarne Håkon Hanssen som en politiker som noen ganger lar seg rive med av følelser og sunt folkevett, og det synes jeg faktisk bare er sympatisk. Det var akkurat det samme som skjedde da han litt uproffesjonelt uttalte seg om sine erfaringer med Snåsa-mannen. Kanskje ikke så rart at han gir seg på Stortinget..... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg ser på Bjarne Håkon Hanssen som en politiker som noen ganger lar seg rive med av følelser og sunt folkevett, og det synes jeg faktisk bare er sympatisk. Det var akkurat det samme som skjedde da han litt uproffesjonelt uttalte seg om sine erfaringer med Snåsa-mannen. Kanskje ikke så rart at han gir seg på Stortinget..... Tror ikke han gir seg som stortingspolitiker, i hvertfall står det ingenting om det i nicks link. Han legger seg bare flat og beklager. 0 Siter
Gjest mer rød enn blå Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg ser på Bjarne Håkon Hanssen som en politiker som noen ganger lar seg rive med av følelser og sunt folkevett, og det synes jeg faktisk bare er sympatisk. Det var akkurat det samme som skjedde da han litt uproffesjonelt uttalte seg om sine erfaringer med Snåsa-mannen. Kanskje ikke så rart at han gir seg på Stortinget..... godt noen tør å være "vanlig menneske" oppi det hele. så jeg er igrunn enig med deg. siv jensen utnytter de svakhetene hun finner hos regjeringen,og det er vel lite nytt... 0 Siter
Colette Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Tror ikke han gir seg som stortingspolitiker, i hvertfall står det ingenting om det i nicks link. Han legger seg bare flat og beklager. Jo, han tar ikke gjenvalg på Stortinget. Men det var jo bestemt lenge før dette siste skjedde. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=199528 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jo, han tar ikke gjenvalg på Stortinget. Men det var jo bestemt lenge før dette siste skjedde. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=199528 Da skjønner jeg hva du mente 0 Siter
Colette Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 godt noen tør å være "vanlig menneske" oppi det hele. så jeg er igrunn enig med deg. siv jensen utnytter de svakhetene hun finner hos regjeringen,og det er vel lite nytt... Jeg synes også det er sympatisk å være menneskelig. Og det kunne ikke falle meg inn å dømme han av slike årsaker som dette. Spar meg for kjeftesmella fra Frp.....Grøss og gru:-((( Hun vet jo snart ikke om noen annen form for politikk enn å kritisere de rød-grønne, og sette dem i et dårlig lys. Carl I. Hagen var jo en engel i forhold:-( 0 Siter
Gjest mer rød enn blå Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Jeg synes også det er sympatisk å være menneskelig. Og det kunne ikke falle meg inn å dømme han av slike årsaker som dette. Spar meg for kjeftesmella fra Frp.....Grøss og gru:-((( Hun vet jo snart ikke om noen annen form for politikk enn å kritisere de rød-grønne, og sette dem i et dårlig lys. Carl I. Hagen var jo en engel i forhold:-( carl i hagen var mild i forhold ja. selv liker jeg siv jensen dårlig,mens carl i hagen var lettere å tåle... selv om frp ikke akkurat er mitt parti 0 Siter
Colette Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 carl i hagen var mild i forhold ja. selv liker jeg siv jensen dårlig,mens carl i hagen var lettere å tåle... selv om frp ikke akkurat er mitt parti Jeg har heller aldri vært noen Frp-er, og kommer aldri til å blir det:-) Men jeg skjønner de som lot seg sjarmere av Carl I. Hagen og hans talegaver/argumenter. I motsetning til dagens Frp med Siv Jensen i spissen. Kan ikke skjønne at noen kan stemme på et parti med en slik leder. Hun er en politisk robot - totalt uten sjarm og menneskelighet, og hun gir meg grøsninger.....Norges svar på Maggie Thatcher.-( 0 Siter
filiokus81 Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Jeg synes Bjarne Håkon Hanssen er en av de mest sympatiske og ærlige poltikereme vi har. At Siv Jensen setter i gang med kritikken sin - så fort hun ser en anledning...det synes jeg er både lavpannet og idiotisk. Da har jeg mye mer sans for Erna Solbergs syn på saken: ''Høyres Erna Solberg vil ikke kritisere Hanssen for hans inngripen. - Jeg kan ikke tro at Bjarne Håkon har ment å være noe annet enn en god venn i dette tilfellet, sier hun til NTB.'' http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=570212 Enig med deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.