Gå til innhold

utrulig kjedelig

Anbefalte innlegg

Gjest herminegrang
Skrevet

Hva er det som skjer her på dol? Nesten hvert innlegg handler om hva en synes om det og det navnet på barn.....og ser at folk svarer jo hele tiden også.... rart at ingen spør om hva en synes om fargen rød for eksempel. eller blå.. Eller om en liker nugatti. Eller makrell i tomat.... hi hi. hadde bare håpet at noen hadde noe annet fornuftig å spørre om...

Gjest togli
Skrevet

Du er herved utfordret! Lag en kul og interessant tråd ;)

(jeg tipper folk er så trøtte at de ikke orker mer avanserte spørsmål enn navnetråder?)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Alle er fri til å bidra med hva de vil.

Og lese hva de vil.

Dersom temaene kjeder deg, så kan du derfor starte en mer spennende tråd selv?

Skrevet

Du har rett i at det har vært mange litt trivielle tråder på dol denne helgen. Bortsett fra en tråd om "røyking/lukt" som fikk litt temperatur. Men noen ganger kan det være litt allright å bare forholde seg til enklere ting også. Hvis du engasjerer deg i navnetrådene - så er det ikke sikkert at det er så intetsigende som du tror:-)

Gjest herminegrang
Skrevet

Du er herved utfordret! Lag en kul og interessant tråd ;)

(jeg tipper folk er så trøtte at de ikke orker mer avanserte spørsmål enn navnetråder?)

ok. Hva synes folk om politiets prioritering nå for tiden. Her vi bor har vi nemlig fått oppleve hva de ikke prioriterer. Har en bekjent som har en nabo (med adhd) som tar seg veldig tilrette. de har hatt en konflikt ang. en garasje som ble bygget for langt inn på min bekjentes eiendom. Saken har vært i retten og alle ting, men endte med at naboen måtte innse at hun ikke kom noen vei, og ble nødt til å gjøre det rette. I løpet av den tiden konflikten var som verst; ble min bekjent slått ned i bakken av naboen. Rett foran mann og sine små og store barn. Min bekjent måtte på legevakten. Heldigvis var ikke nesen brukket. I løpet av den kvelden ringte min bekjent flere ganger til politiet for å få hjelp, men de sa at de prioriterte ikke nabokrangler. Min bekjentes mann ringte også politiet, og faren hennes. Men ingenting hjalp. Hun måtte bare komme på mandag og anmelde naboen fikk hun beskjed om. etter noen uker ble saken henlagt. for det ble ord mot ord.

Nå i kveld skjer det samme, nå har naboen igjen slått ned min bekjent, og i tillegg tatt kvelertak på ektemannen. Begge er i skrivende stund på legevakten. De måtte hyre barnevakt for å kunne komme seg dit.

politiet prioriterer fortsatt ikke slike saker.

Men vi kan samtidig lese at det samme politiet (samme distrikt)går og plukker opp folk som er blitt nedslått i nærmeste tettsted når de er på byen! Og kjører dem til legevakten. Og klarer å ta den skyldige. Blir helt oppgitt av urettferdigheten her.

sånn. nå fikk jeg skrive om noe som sikkert ingen andre synes er noe å lese om. men skitt au.

Gjest simple as that
Skrevet

er ho bare å starte en tråd selv!

for ikke lenge siden var det røyk og barneoppdragelse som var tema, så var det vel hygiene før det....er ofte mye svar på få tråder. irriterer meg også iblant,men da får man heller starte noe selv,og hoppe over det som er kjedelig.

Skrevet

ok. Hva synes folk om politiets prioritering nå for tiden. Her vi bor har vi nemlig fått oppleve hva de ikke prioriterer. Har en bekjent som har en nabo (med adhd) som tar seg veldig tilrette. de har hatt en konflikt ang. en garasje som ble bygget for langt inn på min bekjentes eiendom. Saken har vært i retten og alle ting, men endte med at naboen måtte innse at hun ikke kom noen vei, og ble nødt til å gjøre det rette. I løpet av den tiden konflikten var som verst; ble min bekjent slått ned i bakken av naboen. Rett foran mann og sine små og store barn. Min bekjent måtte på legevakten. Heldigvis var ikke nesen brukket. I løpet av den kvelden ringte min bekjent flere ganger til politiet for å få hjelp, men de sa at de prioriterte ikke nabokrangler. Min bekjentes mann ringte også politiet, og faren hennes. Men ingenting hjalp. Hun måtte bare komme på mandag og anmelde naboen fikk hun beskjed om. etter noen uker ble saken henlagt. for det ble ord mot ord.

Nå i kveld skjer det samme, nå har naboen igjen slått ned min bekjent, og i tillegg tatt kvelertak på ektemannen. Begge er i skrivende stund på legevakten. De måtte hyre barnevakt for å kunne komme seg dit.

Men vi kan samtidig lese at det samme politiet (samme distrikt)går og plukker opp folk som er blitt nedslått i nærmeste tettsted når de er på byen! Og kjører dem til legevakten. Og klarer å ta den skyldige. Blir helt oppgitt av urettferdigheten her.

sånn. nå fikk jeg skrive om noe som sikkert ingen andre synes er noe å lese om. men skitt au.

Dette er jo selvfølgelig heller ikke interessante temaer i verdens-sammenheng. Det er nabokrangler på laveste nivå- med primitive mennesker involvert. Dette er viktig for deg- forståelig nok - men kanskje ikke for den jevne doler.

Politiet gjør vel så godt de kan, mens de skylder på manglende ressurser:-(

Gjest togli
Skrevet

Lag en ny tråd om det, så skal jeg se om jeg svarer imorgen ;-)

Er sååå trøtt :-/

Skrevet

Lag en ny tråd om det, så skal jeg se om jeg svarer imorgen ;-)

Er sååå trøtt :-/

OG legg inn avsnitt, burde du lagt til;-)

Skrevet

OG legg inn avsnitt, burde du lagt til;-)

Og tegn...og store bokstaver etter punktum....

Skrevet

''hva en synes om fargen rød for eksempel.''

Rød er en fantastisk flott farge - min all time favourite, vil jeg nesten si. Men det må være knallrød, da.

'' eller blå..''

Ja mange flotte blåfarger også. Beroligende - som havet. Men kongeblå liker jeg ikke.

'' Eller om en liker nugatti.''

Nei, ikke noe særlig. Hvis jeg først skal ha sjokoladepålegg må det bli Sjokade.

'' Eller makrell i tomat''

NOW we're talking! Det er pålegget sitt det. Jeg kan også spise det rett ut av boksen med nykvernet pepper på - som snacks.

Noen kaller det frykræsj, men det synes jeg er et ekkelt navn.

Det er forresten helt utenkelig å kjøpe noe annet enn Stabburs-Makrell.

Takk for at du spurte:-)

Skrevet

Rød er en fantastisk flott farge - min all time favourite, vil jeg nesten si. Men det må være knallrød, da.

'' eller blå..''

Ja mange flotte blåfarger også. Beroligende - som havet. Men kongeblå liker jeg ikke.

Nei, ikke noe særlig. Hvis jeg først skal ha sjokoladepålegg må det bli Sjokade.

NOW we're talking! Det er pålegget sitt det. Jeg kan også spise det rett ut av boksen med nykvernet pepper på - som snacks.

Du behersker virkelig kunsten å være ekkel - uten å være uhøflig, morsan. Det skal du ha :-))

Skrevet

Du behersker virkelig kunsten å være ekkel - uten å være uhøflig, morsan. Det skal du ha :-))

Jeg er da vel ikke ekkel? Jeg bare konverserer høflig, jeg:-)

Skrevet

Jeg er da vel ikke ekkel? Jeg bare konverserer høflig, jeg:-)

Ok:-) Ser kanskje ikke alltid slik ut:-)

Skrevet

'' eller blå..''

''Nei, ikke noe særlig. Hvis jeg først skal ha sjokoladepålegg må det bli Sjokade.

''

I følge noen lokale kjennere så overgår Nugatti Sjokade ganske enkelt fordi det kun finnes en eneste variant av Sjokade (noe så kjedelig), mens det finnes 4 former for Nugatti. Har du sjekket ut alle Nugattiformene slik at ditt svar er basert på grundig research?

Synes også det ville vært opplysende om du ville redegjøre for hvilke typer Stabbursmakrell du har erfaring med, samt hvorvidt du har sammenlignet med de ulike formene for Sardiner som er på markedet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Nei, ikke noe særlig. Hvis jeg først skal ha sjokoladepålegg må det bli Sjokade.

''

I følge noen lokale kjennere så overgår Nugatti Sjokade ganske enkelt fordi det kun finnes en eneste variant av Sjokade (noe så kjedelig), mens det finnes 4 former for Nugatti. Har du sjekket ut alle Nugattiformene slik at ditt svar er basert på grundig research?

Synes også det ville vært opplysende om du ville redegjøre for hvilke typer Stabbursmakrell du har erfaring med, samt hvorvidt du har sammenlignet med de ulike formene for Sardiner som er på markedet.

Med vennlig hilsen

Jeg har smakt Stabbursmakrell i olje eller hva det var, og det var skikkelig fysjom! Så det må være den vanlige, standard med tomat. Og ikke slik i tube, for da er det alt for mye saus og for lite fiskebiter. Bare ekkeltt når alt er sauset sammen slik.

Jeg har ellers smakt King Oscar og Trondhejms Preservering, pluss noen andre billgimerker jeg prøvde med på under studietiden - ikke bra.

Kommentaren din om Nugatti vil jeg overhodet ikke nedlate meg til å svare på!!

Skrevet

''

Med vennlig hilsen

''Synes også det ville vært opplysende om du ville redegjøre for hvilke typer Stabbursmakrell du har erfaring med, samt hvorvidt du har sammenlignet med de ulike formene for Sardiner som er på markedet. ''

Her kan hun også dra inn fargen rød. Ulike varianter av rødfargen.

Skrevet

''Synes også det ville vært opplysende om du ville redegjøre for hvilke typer Stabbursmakrell du har erfaring med, samt hvorvidt du har sammenlignet med de ulike formene for Sardiner som er på markedet. ''

Ja, enkelte av de andre merkene har helt klart ikke riktig rødfarge! Bra du minnet meg på det!

Skrevet

Nettopp!

God natt:-)

Skrevet

Nettopp!

God natt:-)

God natt, til både amfibier og andre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...