Gå til innhold

Skatteoppgjøret er klart den 22.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skatteoppgjøret er kommer på altinn på mandag.

Hilsen skatteetaten v/

Skrevet

Har forresten den store skrivefeil dagen i dag.

Gjest fattiglusa
Skrevet

blir jo greit med litt ekstra,rimelig blakk for tida:/

Skrevet

Det har vært utrolig lite tråder om skattepengene i år - det bruker jo å være 13 på dusinet ....;-)

Men takk for folkeopplysningen - jeg får skatteoppgjør først til høsten:-)

Skrevet

Det har vært utrolig lite tråder om skattepengene i år - det bruker jo å være 13 på dusinet ....;-)

Men takk for folkeopplysningen - jeg får skatteoppgjør først til høsten:-)

''Det har vært utrolig lite tråder om skattepengene i år - det bruker jo å være 13 på dusinet ....;-)''

Ja, ikke sant? Det har vært alt for lite snakk om skatteoppgjøret i år.

''Men takk for folkeopplysningen - jeg får skatteoppgjør først til høsten:-)''

Vær så god. Tenkte jeg skulle ta litt ansvar for en gangs skyld. Så kjipt at du ikke får det før til høsten. Samtidig er det noe å glede seg til, hvis du får igjen penger. Og dessuten fikk du jo nettopp feriepenger. *følger med* ;-)

Skrevet

blir jo greit med litt ekstra,rimelig blakk for tida:/

Jepp.

Skrevet

''Det har vært utrolig lite tråder om skattepengene i år - det bruker jo å være 13 på dusinet ....;-)''

Ja, ikke sant? Det har vært alt for lite snakk om skatteoppgjøret i år.

''Men takk for folkeopplysningen - jeg får skatteoppgjør først til høsten:-)''

Vær så god. Tenkte jeg skulle ta litt ansvar for en gangs skyld. Så kjipt at du ikke får det før til høsten. Samtidig er det noe å glede seg til, hvis du får igjen penger. Og dessuten fikk du jo nettopp feriepenger. *følger med* ;-)

Jeg går faktisk ut i NULL! Forskuddstrekket var 60-70 korner under skatten, så da blir den lille restskatten slettet. Det får'n si var ekstremt nøyaktig trekk;-)

Skrevet

Jeg går faktisk ut i NULL! Forskuddstrekket var 60-70 korner under skatten, så da blir den lille restskatten slettet. Det får'n si var ekstremt nøyaktig trekk;-)

Det der hadde du beregnet bra! :-)

Skrevet

Det der hadde du beregnet bra! :-)

Ja, hadde jeg endda beregnet det, så;-) Det ble slik helt av seg selv med skattekortet.

Skrevet

Ja, hadde jeg endda beregnet det, så;-) Det ble slik helt av seg selv med skattekortet.

Da ble det plutselig bare kjedelig.

Så, hva gjør du nå? Lar du det skure å gå, eller setter du opp prosenttrekket?

Skrevet

Da ble det plutselig bare kjedelig.

Så, hva gjør du nå? Lar du det skure å gå, eller setter du opp prosenttrekket?

*he he* Jeg er nok så kjedelig at jeg bare lar det skure og gå, gitt. Men ikke noe problem å beregne skatten underveis - hvis jeg gidder.

Skrevet

*he he* Jeg er nok så kjedelig at jeg bare lar det skure og gå, gitt. Men ikke noe problem å beregne skatten underveis - hvis jeg gidder.

Tolker det som at du får bra med feriepenger, og/eller at du har andre gleder i livet enn å bygge opp store forventninger til skattepenger ;-)

Skrevet

Tolker det som at du får bra med feriepenger, og/eller at du har andre gleder i livet enn å bygge opp store forventninger til skattepenger ;-)

Jeg synes jo at skattepenger er stas, selv om det jo har vært mine penger hele tiden og trekket bare har medført "tvangssparing" hvis det blir for stort, så føles det jo som "gratis penger" når jeg får dem.

Og jeg kan ikke huske sist jeg ikke fikk noen tusenlapper tilbake, så litt kjipt er det jo at det går i null i år.

Men jeg er nå uansett ferdig med studielånet, så nå er det slutt med å sette av 2000 kr/mnd til det:-)

Skrevet

Jeg synes jo at skattepenger er stas, selv om det jo har vært mine penger hele tiden og trekket bare har medført "tvangssparing" hvis det blir for stort, så føles det jo som "gratis penger" når jeg får dem.

Og jeg kan ikke huske sist jeg ikke fikk noen tusenlapper tilbake, så litt kjipt er det jo at det går i null i år.

Men jeg er nå uansett ferdig med studielånet, så nå er det slutt med å sette av 2000 kr/mnd til det:-)

Det må du feire! at du er ferdig med studielånet.

Vel, vel,, den som hadde hatt tilgang til gratis penger...

plommeblomst
Skrevet

''Men jeg er nå uansett ferdig med studielånet''

DET er deilig, det! Jamen er det mange års nedbetaling på gammal moro. Men ville ikke unnvært det, da ;)

Skrevet

Hva hvis man har klaget på skatten, når får man svar da?

Skrevet

Skjønte ikke hva du mente med klaget. De skal gi deg beskjed hvis de ikke har godtatt endringene, hvis du har gjort noen innen datoen når oppgjøret er klart.

tror jeg.

Skrevet

Har du klaget allerede, før du har fått ligningen?

Skrevet

Skjønte ikke hva du mente med klaget. De skal gi deg beskjed hvis de ikke har godtatt endringene, hvis du har gjort noen innen datoen når oppgjøret er klart.

tror jeg.

Jeg mener gjort endringer ja, det heter vel ikke klage, nei. Jeg førte på noen vesentlige endringer, men har ikke hørt noe. Da får jeg altså svaret den 22/6 ettersom jeg skjønner?

Skrevet

Jeg mener gjort endringer ja, det heter vel ikke klage, nei. Jeg førte på noen vesentlige endringer, men har ikke hørt noe. Da får jeg altså svaret den 22/6 ettersom jeg skjønner?

Jepp. Noen mener at hvis de ikke har godtatt endringene så skal man få et brev om det. Nå er det litt sent å sende brev.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...