Gå til innhold

Skatteoppgjøret er klart den 22.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener gjort endringer ja, det heter vel ikke klage, nei. Jeg førte på noen vesentlige endringer, men har ikke hørt noe. Da får jeg altså svaret den 22/6 ettersom jeg skjønner?

Ikke nødvendigvis. I utgangspunktet skal du motta varsel om at du ikke får oppgjøret før til høsten hvis det ikke blir lagt ut den 22., men ikke sjelden har brevene om utsatt oppgjør kommet etter den datoen hvor det ordinære oppgjøret skal være ferdig :-(

Tilsvarende så har likningsmyndighetene flere ganger sendt ut brev om at endringer ikke godtas etter at det endelige oppgjøret er lagt ut.

Forhåpentligvis gjelder ingen av disse tilfellene for deg:-)

Skrevet

Jepp. Noen mener at hvis de ikke har godtatt endringene så skal man få et brev om det. Nå er det litt sent å sende brev.

Æsj, jeg tok feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...