frosken Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Jeg mener gjort endringer ja, det heter vel ikke klage, nei. Jeg førte på noen vesentlige endringer, men har ikke hørt noe. Da får jeg altså svaret den 22/6 ettersom jeg skjønner? Ikke nødvendigvis. I utgangspunktet skal du motta varsel om at du ikke får oppgjøret før til høsten hvis det ikke blir lagt ut den 22., men ikke sjelden har brevene om utsatt oppgjør kommet etter den datoen hvor det ordinære oppgjøret skal være ferdig :-( Tilsvarende så har likningsmyndighetene flere ganger sendt ut brev om at endringer ikke godtas etter at det endelige oppgjøret er lagt ut. Forhåpentligvis gjelder ingen av disse tilfellene for deg:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Skrevet 21. juni 2009 Jepp. Noen mener at hvis de ikke har godtatt endringene så skal man få et brev om det. Nå er det litt sent å sende brev. Æsj, jeg tok feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.