Gå til innhold

Hjelp. Ser ut som en pitzza

Anbefalte innlegg

Gjest mygghateren
Skrevet

Uten å overdrive har jeg fått over hundre knott-bitt på armer, hals, rygg og i ansiktet etter å ha vært i skogen. Klør som besatt. Har smørt med hydrokortison og tatt en allergipille. (algeriske rekajsoner).

Hva kan jeg gjøre for at dette skal klø minst mulig og forsvinne fortes mulig uten merker som varer resten av sommeren?

Skrevet

La være å klø!! Dess mer jeg klør, dess mer klør de og lenger varer de, og større merker/arr blir det..

Stakkars deg, du må føle deg helt desperat.. uff, ikke enkelt det der.... har ikke noen gode råd dessverre... Jeg er også et herlig festmåltid for de småjævlene! :((

candyqueen_83
Skrevet

Du må hvertfall ikke klø på dem. da klør det mer, og du kan få arr. Smør på Eurax om du har. Det syns jeg hjelper bra.

(Måtte bare endre overskrift :ppp)

Skrevet

Det eneste som funker for meg, når skaden først har skjedd, er å være beruset. Du får kjøpe deg et par kasser pils eller noe tilsvarende..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...