Gjest mygghateren Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Uten å overdrive har jeg fått over hundre knott-bitt på armer, hals, rygg og i ansiktet etter å ha vært i skogen. Klør som besatt. Har smørt med hydrokortison og tatt en allergipille. (algeriske rekajsoner). Hva kan jeg gjøre for at dette skal klø minst mulig og forsvinne fortes mulig uten merker som varer resten av sommeren? 0 Siter
songbirdy Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 La være å klø!! Dess mer jeg klør, dess mer klør de og lenger varer de, og større merker/arr blir det.. Stakkars deg, du må føle deg helt desperat.. uff, ikke enkelt det der.... har ikke noen gode råd dessverre... Jeg er også et herlig festmåltid for de småjævlene! ( 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Du må hvertfall ikke klø på dem. da klør det mer, og du kan få arr. Smør på Eurax om du har. Det syns jeg hjelper bra. (Måtte bare endre overskrift :ppp) 0 Siter
hulkert Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Det eneste som funker for meg, når skaden først har skjedd, er å være beruset. Du får kjøpe deg et par kasser pils eller noe tilsvarende.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.