Gjest best wishes Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Ok, klar over at dette spørsmålet sikkert er håpløst teit for de datainnvidde, men kan noen hjelpe en frustrert blondine her? Jeg har gått inn på programmer, slettet Itunes-programmet, det er ikke noe spor igjen etter det nå. Men likevel hver gang jeg skal lade Ipoden min så kommer Itunes-programmet frem, og hvis jeg ikke lukker vinduet så "spiser " den opp alt jeg har på ipoden. Selv om jeg har krysset av på at skal synkronisere manuelt. Men hvorfor får jeg ikke fjernet Itunes på maskinen? Har synkronisert min Ipod med en annen pc, derfor får jeg problemer når jeg skal lade den hjemme. 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 ''Jeg har gått inn på programmer, slettet Itunes-programmet, det er ikke noe spor igjen etter det nå.'' Hva mener du med dette? Slik du skriver det, så tenker jeg at du har gått inn og slettet snarveien til programmet, ikke selve programmet. Har du satt opp iTunes på maskinen din til manuell handtering av musikk så skal ikke filene på iPod slettes når du kobler til. Da synkroniserer du ikke musikk med programmet, men legger dem inn manuelt ved å høyreklikke musikkfilene inne i iTunes. Dette er den beste metoden å bruke om du vil ha muligheten til å hente musikk fra flere iTunesbiblioteker. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 ''Jeg har gått inn på programmer, slettet Itunes-programmet, det er ikke noe spor igjen etter det nå.'' Hva mener du med dette? Slik du skriver det, så tenker jeg at du har gått inn og slettet snarveien til programmet, ikke selve programmet. Har du satt opp iTunes på maskinen din til manuell handtering av musikk så skal ikke filene på iPod slettes når du kobler til. Da synkroniserer du ikke musikk med programmet, men legger dem inn manuelt ved å høyreklikke musikkfilene inne i iTunes. Dette er den beste metoden å bruke om du vil ha muligheten til å hente musikk fra flere iTunesbiblioteker. Jeg har vært inne i kontrollpanelet på programmer, og der ligger ikke Itunes, hvis det ikke ligger under et helt annet navn. merkelig! 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har vært inne i kontrollpanelet på programmer, og der ligger ikke Itunes, hvis det ikke ligger under et helt annet navn. merkelig! ''Jeg har vært inne i kontrollpanelet på programmer'' Finnes ikke programmet på PC, så åpner det heller ikke. Det er som å lese ei bok man ikke har. :-D 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Hvis du kun skal lade iPoden din kan du kjøpe en sånn en: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=82402705 eller sånn: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=95427946 for å slippe å koble den opp mot pc'n. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Hvis du kun skal lade iPoden din kan du kjøpe en sånn en: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=82402705 eller sånn: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=95427946 for å slippe å koble den opp mot pc'n. Tusen takk for tipset, da er jeg jo kvitt problemet:) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 ''Jeg har vært inne i kontrollpanelet på programmer'' Finnes ikke programmet på PC, så åpner det heller ikke. Det er som å lese ei bok man ikke har. :-D men altså. Hvor kan Itunes ligge på maskinen? jeg går inn på kontrollpanelet, til legg til eller fjern programmer. Itunes er ikke der, med mindre den heter jo helt annet. er det andre steder Itunes kan ligge på maskinen? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Tusen takk for tipset, da er jeg jo kvitt problemet:) - ikke trenger man å forstå seg på den og ikke lager den nye problemer heller! Hehe... 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 men altså. Hvor kan Itunes ligge på maskinen? jeg går inn på kontrollpanelet, til legg til eller fjern programmer. Itunes er ikke der, med mindre den heter jo helt annet. er det andre steder Itunes kan ligge på maskinen? Åpne Søk-funksjonen på PC'en din og søk etter iTunes.exe. Da ser du eventuelt hvor det ligger hen hvis det fortsatt ligger på maskinen din. Inni samme mappa skal det også ligge en Unwise.exe eller Uninstall.exe som du kan bruke til å slette programmet. Når du åpner opp Kontrollpanel => Legg til/Fjern programmer skal iTunes vise der, ja. Men av og til skjer det feil under installasjoner som gjør at det ikke viser i lista likevel. Har du vært inne og slettet iTunes via Legg til/Fjern skal jo ikke programmet ligge på maskinen i det hele tatt. Et program som virkelig _er_ slettet åpner ikke opp selv om du kobler til iPod, så mye tyder nok på at du enten ikke har slettet det, at du har hatt flere versjoner av programmet på maskinen el.l. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.