Gjest sydenfareren Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Må jeg ha med skriv fra legen når jeg har med antidepressiva og vanlige Ibux i kofferten? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Nei, det holder at medisinen er i orginal forpakning. 0 Siter
serendipity Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Aner ikke med antidepressiva, men jeg har alltid hatt med paracet og aldri tenkt over at det skulle være noe galt. 0 Siter
Gjest gert ert Skrevet 21. juni 2009 Skrevet 21. juni 2009 Nei, det holder at medisinen er i orginal forpakning. Du trenger ikke slike medisiner der nede. Syden er en eneste stor lykkepille!! 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Jeg har hørt at alle reseptbelagte midler skal man ha lege-erklæring på. Har ikke tenkt på det med "vanlige" reseptbelagte midler, men vet at da mannen mn var i Afrika i to mnd. i høst hadde han med en liste fra lege over hvilke medisiner han måtte ha, og for hva. Det var bl.a malariatabletter, noe annet jeg ikke husker, og migrenetabletter. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Reglene om "Schengen -attest" står her. http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____25478.aspx Apoteket har oversikt over hvilke reseptbelagte legemidler som krever en slik attest, og Du får også skrevet ut slik atest på apoteket. Vanlige legemidler, sm du får kjøpt uten resept krever ikke slik attest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.