Gjest DaisyDuck Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Hei, Jeg har en VLC-film som jeg skal dele opp i tre deler. Har lastet ned Windows Movie Maker, men da jeg skulle legge inn filmen der fikk jeg beskjed om at det var feil Codec. Jeg er helt grønn. Er det noen andre prpgram jeg kan laste ned? Eller noen måter å fikse codecen? På forhånd takk for hjelpen! 0 Siter
Gjest Kyrie Elison Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Hva slags codec er filmen kodet i? VLC kan avspille de fleste, så du må gå inn i view/properties i VLC for å se hva slags codec det er. 0 Siter
Gjest Kyrie Elison Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Hva slags codec er filmen kodet i? VLC kan avspille de fleste, så du må gå inn i view/properties i VLC for å se hva slags codec det er. Tools/Codec Information. Kan tenkte meg at Movie Maker ikke støtter all verdens. 0 Siter
Gjest DaisyDuck Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Tools/Codec Information. Kan tenkte meg at Movie Maker ikke støtter all verdens. Takk for svar! Er det noen andre gratisprogram som er bedre enn WMM? Jeg har som sagt ikke peiling. Codecen på VLC-filmen er: Stream 0: mgpa, Stream 1: mpgv Sier det deg noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.