fyrlykt Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 En venn av meg skriver sine mail med fancy bakgrunn. Denne bakgrunnen gjør det vanskelig for meg å lese alt. Kan man fjerne denne bakgrunnen? Bruker Outlook Express 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Merker teksten med ctrl+a. Da blir det oftest lettere å lese. Ellers er det kanskje en idé å si fra til vedkommende at du synes det er vanskelig å lese? Jeg har måttet be venner slutte å skrive på dialekt til meg fordi jeg har store problemer med å forstå dem. Målet er tross alt å kommunikasjon og forstyrrende elementer som vanskeliggjør dette burde helst fjernes. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Merker teksten med ctrl+a. Da blir det oftest lettere å lese. Ellers er det kanskje en idé å si fra til vedkommende at du synes det er vanskelig å lese? Jeg har måttet be venner slutte å skrive på dialekt til meg fordi jeg har store problemer med å forstå dem. Målet er tross alt å kommunikasjon og forstyrrende elementer som vanskeliggjør dette burde helst fjernes. ''Jeg har måttet be venner slutte å skrive på dialekt til meg fordi jeg har store problemer med å forstå dem'' Ja, utrolig irriterende å skulle lese tekst i "sms-språk" (dialekt + diverse forkortelser) i mailer og annen korrespondanse. Irriterer meg litt over slikt språk i sms'er også, men har innsett at den kampen er tapt. Dessuten er de fleste av de jeg kommuniserer med heldigvis ikke i den aldersgruppen 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 ''Jeg har måttet be venner slutte å skrive på dialekt til meg fordi jeg har store problemer med å forstå dem'' Ja, utrolig irriterende å skulle lese tekst i "sms-språk" (dialekt + diverse forkortelser) i mailer og annen korrespondanse. Irriterer meg litt over slikt språk i sms'er også, men har innsett at den kampen er tapt. Dessuten er de fleste av de jeg kommuniserer med heldigvis ikke i den aldersgruppen ''Dessuten er de fleste av de jeg kommuniserer med heldigvis ikke i den aldersgruppen :P'' Jeg har også vært glad for nettopp det, men jeg kjenner en på 45 som driver med litt for mange forkortelser i sms, og det er til å få fnatt av. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.