Tralla Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Fikk veldig lyst til å bruke litt av skattepengene som kommer på en ansiktsbehandlling. Men blir man alltid seende "mindre pen" ut de neste dagene? Rødflammete og masse kviser som popper ut? Har mulighet denne uken, men skal i selskap på fredag og lurte på om det kanskje er best å vente. Har aldri tatt ansiktsbehandling før, så vet ikke selv. Har noen urenheter og normal til fet hud hvis det skulle spille noen rolle. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Det spørs hva slags behandling. Etter syrebehandling, og peeling kan man bli litt rød, men skal du kun ha dyprens gjerne med litt massasje er man som normalt etterpå ) 0 Siter
Gjest ikke no jeg har råd til selv Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 jeg så da bare flott ut. anbefales:) behagelig er det også 0 Siter
Tralla Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Skrevet 23. juni 2009 jeg så da bare flott ut. anbefales:) behagelig er det også Ser for meg at det er behagelig ja:-) 0 Siter
Tralla Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Skrevet 23. juni 2009 Det spørs hva slags behandling. Etter syrebehandling, og peeling kan man bli litt rød, men skal du kun ha dyprens gjerne med litt massasje er man som normalt etterpå ) Står bare ansiktsbehandling 60 min på det jeg hadde tenkt meg. Tror ikke det er noe syre, for det står under eget punkt. Da satser jeg på at det skal gå bra og bestiller. Skal blir godt med litt luksus :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Står bare ansiktsbehandling 60 min på det jeg hadde tenkt meg. Tror ikke det er noe syre, for det står under eget punkt. Da satser jeg på at det skal gå bra og bestiller. Skal blir godt med litt luksus :-) Gled deg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.