Gjest NRK hva skal de ha penger for nå? Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 1167,48,- betaling forfaller 31.7 står det i nettbanken min. Hva i alle dager er dette for avgift? Kom ikke lisensen i januar da? Mente jeg så den gikk automatisk inn og ut av nettbanken. Og det er vel bare èn lisens i året?? 0 Siter
BMS! Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Neida, jeg tror lisensen er blitt så høy at den er delt i to eller noe sånt.... Er ikke helt sikker. 0 Siter
Gjest NRK hva skal de ha penger for nå? Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Neida, jeg tror lisensen er blitt så høy at den er delt i to eller noe sånt.... Er ikke helt sikker. Tenkte jeg det ikke...... Forba**** nrk! 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Tenkte jeg det ikke...... Forba**** nrk! Lisebensen har ALLTID vært to ganger i året. Forskjellen er at før forfalt den i mars og septembe, nå forfaler den i januar og juli. Husker det ble en masse rabalder om det der i fjor, da folk ikke hadde fått med seg at forfall var midt i fellesferien mens de var på ferie. I fjor ble derfor fristen utsatt i tolv dage slik at folk skulle få tid til å komme seg hjem før forfsll. Uansett var det bedre slik det var før. Er ikke alle som er fortrolig med nettbank. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.