Gå til innhold

Sommervarme/dårlig mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt muskelrevmatisk, dessuten kraftig pollenplaga for tiden. Når det blir varme dager med høy luftfuktighet, føler jeg meg skikkelig dårlig.

Det virker også som om jeg har lettere for å få løs mage i denne tilstanden, slik har det vært i mange år. Noen som har det som meg?

(Felles skjebne er felles trøst ...)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har det slik. Nå har jeg herpa tarmsystem, men i alle år har jeg fått løsere mage i sommervarmen.

Jeg bruker endel medisiner for å holde magen i sjakk, men i varmen er det mye verre, og ofte klarer jeg det ikke så bra. Jeg kjenner og flere som får løsere og dårlig mage når det er varmt.

Det som hjelper litt er og drikke rikelig med vann. Når vi drar på ferie til varmere strøk er det lett og få diare pga at vi ikke får tilført kroppen nok vann. Det blir jo det samme her, når det er så varmt som nå.

Så du er ikke alene, selv om det er en mager trøst.

Gjest fibrodama
Skrevet

Melder meg på jeg også! Men har aldri tenkt på at det kan ha sammenheng med varmen, men det kan godt stemme. Sliter også med muskelsmerter og allergi samtidig nå, så formen er dårlig minus!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1245922153' post='4170619]

Jeg har det slik. Nå har jeg herpa tarmsystem, men i alle år har jeg fått løsere mage i sommervarmen.

Jeg bruker endel medisiner for å holde magen i sjakk, men i varmen er det mye verre, og ofte klarer jeg det ikke så bra. Jeg kjenner og flere som får løsere og dårlig mage når det er varmt.

Det som hjelper litt er og drikke rikelig med vann. Når vi drar på ferie til varmere strøk er det lett og få diare pga at vi ikke får tilført kroppen nok vann. Det blir jo det samme her, når det er så varmt som nå.

Så du er ikke alene, selv om det er en mager trøst.

Nei, ikke en mager trøst, en skikkelig trøst!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...