Gjest huffoghuffoghuffhuff Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Nå har jeg bestilt time i salong til voksing av legger, lår og bikinikant 3 dager før vi reiser til Syden! Har aldri gjort dette før og gruer meg veldig!!! Ikke til selve voksingen, smerte tåler jeg, men til resultatet! Tenk om jeg får masse nupper, brunfargen min blir borte og jeg blir sår og irritert da? Da er jo hele sydenferien ødlagt! Jeg har aladri vært i syden, og hater å gå i bikini, jeg har nemlig så kraftig hårvekst på bena... Nå har jeg endelig bestilt ferie, men er så redd voksingen skal bli misslykket. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, er bare litt lei meg for dett med bena mine;o( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Vent med sorgene til du ser resultatet. De som vokser får sikkert til fint resultat, men det kan hende du er litt sår og nuppete den første dagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.