Sofline Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 For en drøy uke siden var jeg litt forkjølet og hadde vondt i halsen, men det gikk fort over. Men så begynte jeg å hoste, og nå hoster og hoster jeg. Det er skikkelig irriterende, og i natt fikk jeg ikke sove fordi jeg hostet sånn, tørr hoste. Hva hjelper? 0 Siter
Gjest Hosteposte Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Pastiller/drops. Hostestillende. Samt drikke (løser opp evt slim) 0 Siter
Gjest mien Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Pastiller/drops. Hostestillende. Samt drikke (løser opp evt slim) Hvis du har vondt i hode når du hoster kan det komme fra bihulene. Puss renner ned i halsen og legger seg i brystet. Blir veldig irritasjon og man hoster og hoster, tørrhoste. Det hjelper med en stor flaske saltvann som spyler kraftig opp i bihulene. Du får kjøpt den på apoteket. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Noskapin tabletter mot tørrhoste funker for meg. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Cosylan er vel det eneste som egentlig hjelper. Men den er morfinbasert, så den er reseptbelagt. Hvis du har problem med å sove, så har jeg erfaring med at en dram også hjelper - vodka, whisky, cognac, jägermeister også kan hjelpe. Men det anbefales kanskje ikke til dagbruk, ei heller for hyppig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.