Gjest midia Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Så den bak Byhaven finnes fremdeles? Vet bare at Viet-nor (het den ikke det???) i Søndre er borte og dessverre er det store kvartalet inne i gamle "drosjenes" borte, bare den lillt matsjappa igjen og den er litt vemmelig, var inne der her om dagen. Lurer litt på hva helsetilsynet hadde sagt om de grønnsakene der inne... ( Det ligger en i Fjordgata,rett ved siden av ravnkloa. Bruker å kjøpe tung i ramen nudler der når vi er på bytur:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Skrevet 7. juli 2009 Det ligger en i Fjordgata,rett ved siden av ravnkloa. Bruker å kjøpe tung i ramen nudler der når vi er på bytur:) Ser ut til at jeg må ta meg en bytur over ferien! ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Ser ut til at jeg må ta meg en bytur over ferien! ) Jeg skulle ha vært der for lengst, for magen skriker etter nudlene. Har prøvd mange andre typer, men ingen slår tung i ramen. Kjøper hel kartong når vi først er der:) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Det kvartalet hadde jeg faktisk glemt. Tror jeg var der inne et par ganger bare... men jo, tror den bak Byhaven er der ja, de solgte vårruller der sist jeg gikk forbi. Og den i krysset Fjordgata/Munkegata eksisterer også. Er det ikke de som alltid pleier å slenge seg på matmessa da, og selger både vårruller og slike herlig gode sesamboller? Den butikken som heter Fruktkorga, eller noe i den dur? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Skrevet 7. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1246978516' post='4175524] Den butikken som heter Fruktkorga, eller noe i den dur? Ja, den het i allefall Fruktkorga, men der var det svært lite delikat å komme inn nå...( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.