Gå til innhold

Ikke for deg med høydeskrekk

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

13

• AneM1365380603

10

• Lillemus

1

• Lotte :o)

1

Gjest togli
Skrevet

*gosh*

Jeg tror jeg hadde nekta ungene mine å gå ut der ;-)

Skrevet

*gosh*

Jeg tror jeg hadde nekta ungene mine å gå ut der ;-)

Tror?? Jeg VET at jeg hadde nektet både liten og stor å gå ut der. Men jeg har total høydeskrekk, og klarer ikke engang å se på bilder som dette - uten å føle et voldsomt ubehag.

AneM1365380603
Skrevet

Uffameg..! Ikke et sted for hverken meg eller mine..

Skrevet

Uffameg..! Ikke et sted for hverken meg eller mine..

Hyggelig å se deg her inne igjen, AneM:-) For det var vel jammen en stund siden sist :-)

AneM1365380603
Skrevet

Tror?? Jeg VET at jeg hadde nektet både liten og stor å gå ut der. Men jeg har total høydeskrekk, og klarer ikke engang å se på bilder som dette - uten å føle et voldsomt ubehag.

Jeg har også et snev av høydeskrekk :-/ Det er ille nok å se på slike bilder. Min familie vil aldri dra til Prekestolen pga at det ser så skummelt ut der.

Jeg glemmer aldri da jeg var i et badeland i utlandet. Der var en skikkelig skummel vannsklie enormt høyt oppe. Av en eller annen grunn forvillet jeg meg i trappa der. Da jeg var kommet halvveis var jeg så redd at jeg ikke turte gå ned igjen. Valget var å gå ned eller opp. Jeg gikk opp pga at det var den korteste veien ned igjen ;)

Aldri mer sier nå jeg. Det var helt forferdelig å skli ned, men like ille å oppholde seg i trappa. Jeg kjenner fremdeles at jeg angrer på akkurat den aktiviteten ;)

AneM1365380603
Skrevet

Hyggelig å se deg her inne igjen, AneM:-) For det var vel jammen en stund siden sist :-)

Det var hyggelig sagt av deg :)

Skrevet

Jeg har også et snev av høydeskrekk :-/ Det er ille nok å se på slike bilder. Min familie vil aldri dra til Prekestolen pga at det ser så skummelt ut der.

Jeg glemmer aldri da jeg var i et badeland i utlandet. Der var en skikkelig skummel vannsklie enormt høyt oppe. Av en eller annen grunn forvillet jeg meg i trappa der. Da jeg var kommet halvveis var jeg så redd at jeg ikke turte gå ned igjen. Valget var å gå ned eller opp. Jeg gikk opp pga at det var den korteste veien ned igjen ;)

Aldri mer sier nå jeg. Det var helt forferdelig å skli ned, men like ille å oppholde seg i trappa. Jeg kjenner fremdeles at jeg angrer på akkurat den aktiviteten ;)

Skrekk og gru, for en ekkel situasjon:-( Jeg hadde aldri utsatt meg selv for den sitasjonen der. Jeg vet, at hvis jeg begynner å føle på skrekken, så detter jeg rett og slett ned...beina skjelver og det går trill rundt i hodet på meg:-)

Skrevet

Det var hyggelig sagt av deg :)

Jeg har savnet deg her inne de siste ukene :-)

Gjest minnah
Skrevet

ÆæææÆÆæææ... brystet snører seg og jeg får vondt i knærne bare av å se på bildene.... Ikke noe for meg, gitt! ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Skrekk og gru, for en ekkel situasjon:-( Jeg hadde aldri utsatt meg selv for den sitasjonen der. Jeg vet, at hvis jeg begynner å føle på skrekken, så detter jeg rett og slett ned...beina skjelver og det går trill rundt i hodet på meg:-)

Det var utendørs og enormt høyt oppe. Det var skikkelig ekkelt å se gjennom sprinklene på trappa. En kunne se rett ned, så derfor gikk jeg opp.

I dag ville jeg holdt meg langt unna.

Skrevet

Det var utendørs og enormt høyt oppe. Det var skikkelig ekkelt å se gjennom sprinklene på trappa. En kunne se rett ned, så derfor gikk jeg opp.

I dag ville jeg holdt meg langt unna.

Huff og huff....for en skrekkopplevelse:-((

Faren min hadde like mye høydeskrekk som meg. Jeg husker han skulle være tøff en gang vi var på fjellet på et utsiktspunkt, med stup rett ned. Han ville gå helt ut på kanten. Men det han ikke merket selv var at beina ble kortere og kortere, og han gikk mer og mer på huk, jo nærmere han kom kanten:-)

Gjest "tøff i trynet"
Skrevet

Awesome. (eller hva det nå heter) ;)

AneM1365380603
Skrevet

Huff og huff....for en skrekkopplevelse:-((

Faren min hadde like mye høydeskrekk som meg. Jeg husker han skulle være tøff en gang vi var på fjellet på et utsiktspunkt, med stup rett ned. Han ville gå helt ut på kanten. Men det han ikke merket selv var at beina ble kortere og kortere, og han gikk mer og mer på huk, jo nærmere han kom kanten:-)

Å uff... Jeg er blitt så utrolig mer pinglete etter jeg fikk barn, så jeg utsetter oss aldri for høyder. Jeg liker heller ikke å gå ombord i store båter. Er så redd for å falle i vannet.

Skrevet

Å uff... Jeg er blitt så utrolig mer pinglete etter jeg fikk barn, så jeg utsetter oss aldri for høyder. Jeg liker heller ikke å gå ombord i store båter. Er så redd for å falle i vannet.

Du er som meg du:-) Jeg har også vannskrekk. Men en annen skrekk som påstås å ha sammenheng med høydeskrekk er jo "skrekk for slanger". Fordi det kommer fra det samme senteret i hjernen. Og det stemmer for mitt vedkommende i hvert fall. Grøss:-(

Gjest minnah
Skrevet

Uff, ikke moro!!

Hadde en lignende opplevelse i London for noen år tilbake, vi besøkte en kirke (som jeg ikke husker navnet på nå..) og begynte å ta trappene oppover i tårnet.

Så kommer vi til en stige med gjennomsiktige trinn og uten vegger på sidene, og jeg tenker - OK, vær litt tøff nå da, for en gangs skyld! Jeg tok tre trinn eller noe, og fikk helt panikk. Det var masse folk bak meg, men jeg albuet meg vei nedover uten å ta særlig hensyn.. uff, fælt å ha så høydeskrekk!

AneM1365380603
Skrevet

Du er som meg du:-) Jeg har også vannskrekk. Men en annen skrekk som påstås å ha sammenheng med høydeskrekk er jo "skrekk for slanger". Fordi det kommer fra det samme senteret i hjernen. Og det stemmer for mitt vedkommende i hvert fall. Grøss:-(

Jeg er ikke redd slanger, men det er mannen min. Edderkopper er noe helt annet.... Jeg dusjer området rundt huset regelmessig med Radar. Hver morgen har nye edderkopper spindlet på terasserekkverket. De er så ekle!!!

Vi har lite slanger rundt oss, så sikkert derfor jeg ikke er redd dem. Jeg har til nå ikke sett en levende hoggorm. Jeg så en stålorm i skogen nylig, og det var nesten litt kult :)

Gjest minnah
Skrevet

Ikke meg - ville ikke akkurat satt meg ned og strøket på en slange om jeg hadde møtt en, men skrekk har jeg ikke. Ikke vannskrekk heller, men er livredd for å svømme der jeg ikke kjenner bunnen..

AneM1365380603
Skrevet

Uff, ikke moro!!

Hadde en lignende opplevelse i London for noen år tilbake, vi besøkte en kirke (som jeg ikke husker navnet på nå..) og begynte å ta trappene oppover i tårnet.

Så kommer vi til en stige med gjennomsiktige trinn og uten vegger på sidene, og jeg tenker - OK, vær litt tøff nå da, for en gangs skyld! Jeg tok tre trinn eller noe, og fikk helt panikk. Det var masse folk bak meg, men jeg albuet meg vei nedover uten å ta særlig hensyn.. uff, fælt å ha så høydeskrekk!

Uæh.. Ja, det å se ned er jo det verste. Jeg ville også gått ned igjen! Det er helt pyton når trinnene er slik at du kan se gjennom dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...