cathlin Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 Fins det cd-plater med bølgesvulp eller hva det er som virker? Tenkte på i forhold til å få sove om natten, og ha noe på øret som tar bort annen lyd uten å forstyrre, når man skal lese/konsentrere seg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=94HYEe1bOFU Du må bare lete deg frem til din favoritt. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Apoteket selger avslapnings-CDer. 0 Siter
cathlin Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Skrevet 31. juli 2009 Apoteket selger avslapnings-CDer. Har du prøvd de? 0 Siter
cathlin Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Skrevet 31. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=94HYEe1bOFU Du må bare lete deg frem til din favoritt. Det står RELAX, men jeg blir bare irritert når jeg hører på noe av den musikken der:-) Kanskje det ikke virker på meg. Men, takk for linken:-) Hyggelig å se deg igjen også:-) 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Har du prøvd de? Har bare såvidt hørt på en, de er hvertfall uten trommer og rytmegreier. 0 Siter
ekte nick Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Det står RELAX, men jeg blir bare irritert når jeg hører på noe av den musikken der:-) Kanskje det ikke virker på meg. Men, takk for linken:-) Hyggelig å se deg igjen også:-) Hvis du følger den YouTube linken som pekkaline la ut, og så ser på høyre siden, ligger det masse andre linker. Mange av disse er natur-lyder slik du etterlyser, andre er ulike typer veldig beroligende musikk. Sikkert hundrevis! 0 Siter
ekte nick Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Hvis du følger den YouTube linken som pekkaline la ut, og så ser på høyre siden, ligger det masse andre linker. Mange av disse er natur-lyder slik du etterlyser, andre er ulike typer veldig beroligende musikk. Sikkert hundrevis! Her er en av mine favoritter, med bare regn: 0 Siter
cathlin Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Skrevet 31. juli 2009 Her er en av mine favoritter, med bare regn: Nå kjenner jeg bare at jeg må skikkelig på do:-P Kanskje ikke avslapningslyder er noe for meg. 0 Siter
Gjest tjing Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Nå kjenner jeg bare at jeg må skikkelig på do:-P Kanskje ikke avslapningslyder er noe for meg. Hehe 0 Siter
Soulshine Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Denne sovner sønnen min på 17 til hver kveld, en av hans mammas favorittartister 0 Siter
cathlin Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Skrevet 31. juli 2009 Denne sovner sønnen min på 17 til hver kveld, en av hans mammas favorittartister Dette var bedre:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Det står RELAX, men jeg blir bare irritert når jeg hører på noe av den musikken der:-) Kanskje det ikke virker på meg. Men, takk for linken:-) Hyggelig å se deg igjen også:-) Takk, ja det har blitt lite dol i sommer. 0 Siter
cathlin Skrevet 13. august 2009 Forfatter Skrevet 13. august 2009 Takk, ja det har blitt lite dol i sommer. Du må komme tilbake. Det trengs en god drømmetyder her:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. august 2009 Skrevet 13. august 2009 Du må komme tilbake. Det trengs en god drømmetyder her:-) Så gøy at du husker at jeg liker drømmetyding. Joda det blir nok mere dol etterhvert, så bare drøm ivei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.