Gå til innhold

Avslappnings-cd/musikk som virker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det cd-plater med bølgesvulp eller hva det er som virker?

Tenkte på i forhold til å få sove om natten, og ha noe på øret som tar bort annen lyd uten å forstyrre, når man skal lese/konsentrere seg.

Skrevet

Apoteket selger avslapnings-CDer.

Har du prøvd de?

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=94HYEe1bOFU

Du må bare lete deg frem til din favoritt. :)

Det står RELAX, men jeg blir bare irritert når jeg hører på noe av den musikken der:-)

Kanskje det ikke virker på meg. Men, takk for linken:-) Hyggelig å se deg igjen også:-)

Gjest mikkelina
Skrevet

Har du prøvd de?

Har bare såvidt hørt på en, de er hvertfall uten trommer og rytmegreier.

Skrevet

Det står RELAX, men jeg blir bare irritert når jeg hører på noe av den musikken der:-)

Kanskje det ikke virker på meg. Men, takk for linken:-) Hyggelig å se deg igjen også:-)

Hvis du følger den YouTube linken som pekkaline la ut, og så ser på høyre siden, ligger det masse andre linker. Mange av disse er natur-lyder slik du etterlyser, andre er ulike typer veldig beroligende musikk. Sikkert hundrevis!

Skrevet

Hvis du følger den YouTube linken som pekkaline la ut, og så ser på høyre siden, ligger det masse andre linker. Mange av disse er natur-lyder slik du etterlyser, andre er ulike typer veldig beroligende musikk. Sikkert hundrevis!

Her er en av mine favoritter, med bare regn:

Skrevet

Her er en av mine favoritter, med bare regn:

Nå kjenner jeg bare at jeg må skikkelig på do:-P

Kanskje ikke avslapningslyder er noe for meg.

Gjest tjing
Skrevet

Nå kjenner jeg bare at jeg må skikkelig på do:-P

Kanskje ikke avslapningslyder er noe for meg.

Hehe

Skrevet

Denne sovner sønnen min på 17 til hver kveld, en av hans mammas favorittartister :)

Skrevet

Denne sovner sønnen min på 17 til hver kveld, en av hans mammas favorittartister :)

Dette var bedre:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk, ja det har blitt lite dol i sommer. :)

Skrevet

Takk, ja det har blitt lite dol i sommer. :)

Du må komme tilbake. Det trengs en god drømmetyder her:-)

Skrevet

Du må komme tilbake. Det trengs en god drømmetyder her:-)

Så gøy at du husker at jeg liker drømmetyding. :)

Joda det blir nok mere dol etterhvert, så bare drøm ivei. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...