Gjest best wishes Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Skal dra til Mallorca i begynnelsen av september. Nå har det vært terror der, tror dere de er ferdige med det innen jeg drar dit? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Jeg _har lyst_ til å dra til Mallorca om en måned. Mannen min får stadig nye argumenter mot å reise.... - u går kveld da vi så nyhetene, sa han: "Og dit vil du at vi skal reise?" Hadde det vært opp til meg, hadde vi reist. Sannsynligvis reiser vi ikke - pga svineinfluensa, terror og ulike syn på hvor moro/deilig det er å bade/sole seg.... 0 Siter
nick Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Om de er ferdig med det? Hvor mye veier en fisk? 0 Siter
Gjest rister på hodet Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Ja jeg syns virkelig de bør gjøre seg ferdig med terroren slik at dere kan få reist på ferie. 0 Siter
Gjest lalala land Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Ferdige? For en snodig måte å artikulere dette på. 0 Siter
Gjest Sand, sol og sommer! Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Jeg _har lyst_ til å dra til Mallorca om en måned. Mannen min får stadig nye argumenter mot å reise.... - u går kveld da vi så nyhetene, sa han: "Og dit vil du at vi skal reise?" Hadde det vært opp til meg, hadde vi reist. Sannsynligvis reiser vi ikke - pga svineinfluensa, terror og ulike syn på hvor moro/deilig det er å bade/sole seg.... Kanskje mannen din er slik min var før vi endelig kom oss avgårde til varmere strøk for noen år siden? Min hadde nok en forestilling om at han skulle få utdelt en solstol og en kvadratmeter sand ved ankomst til hotellet, og that's it. He-he. Enda han jo hadde vært i sydligere strøk før, bare ikke på slik skikkelig charter. Vel, han ble gledelig overrasket, heldigvis! :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Kanskje mannen din er slik min var før vi endelig kom oss avgårde til varmere strøk for noen år siden? Min hadde nok en forestilling om at han skulle få utdelt en solstol og en kvadratmeter sand ved ankomst til hotellet, og that's it. He-he. Enda han jo hadde vært i sydligere strøk før, bare ikke på slik skikkelig charter. Vel, han ble gledelig overrasket, heldigvis! :-) Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka... Jeg og ungene elsker å bade og være i sola.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka... Jeg og ungene elsker å bade og være i sola.... ''Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka...'' Hehe! Det er best å holde seg i nabolaget ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1249078006' post='4185858] ''Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka...'' Hehe! Det er best å holde seg i nabolaget ;-) Ja - eller i alle fall i Gamle Norge :-( 0 Siter
Gjest Sand, sol og sommer! Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka... Jeg og ungene elsker å bade og være i sola.... Nei, det er skumle greier, denne greia de kaller "verden". Har du fortalt han at det stedet det skjer flest ulykker er i hjemmet?! :-) ''Jeg og ungene elsker å bade og være i sola....'' Da reiser du, ungene og en annen person som kan være din manns stedfortreder! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Nei, det er skumle greier, denne greia de kaller "verden". Har du fortalt han at det stedet det skjer flest ulykker er i hjemmet?! :-) ''Jeg og ungene elsker å bade og være i sola....'' Da reiser du, ungene og en annen person som kan være din manns stedfortreder! Har tenkt på det. Men akkurat i år burde jeg ha ham med, fordi vi har 15 års bryllupsdag neste uke.... 0 Siter
Gjest Sand, sol og sommer! Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Har tenkt på det. Men akkurat i år burde jeg ha ham med, fordi vi har 15 års bryllupsdag neste uke.... Hva skjer om du bestiller bare, da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Hva skjer om du bestiller bare, da? Uff - har tenkt på det også, men det tør jeg ikke helt... Men vi har satt av ei uke i september til "noe"..... Nå må jeg i seng, Natta! 0 Siter
Colette Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Uff - har tenkt på det også, men det tør jeg ikke helt... Men vi har satt av ei uke i september til "noe"..... Nå må jeg i seng, Natta! Natta, prust.-) Legg deg nå:-) 0 Siter
Gjest Sand, sol og sommer! Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Uff - har tenkt på det også, men det tør jeg ikke helt... Men vi har satt av ei uke i september til "noe"..... Nå må jeg i seng, Natta! Lykke til, håper du får'n i siget! 0 Siter
Helmi Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Hvis du har fulgt litt med, så burde du har fått med deg at eksplosjonen sees i sammenheng med at den baskiske separatistorganisasjonen ETA fyller 50 år. Eller kanskje tenker du at siden de nå har holdt på i et halvt århundre, så avslutter de det hele med et kjempebrak? Svar på ditt spørsmål: ja, selvsagt kan du regne med at det er slutt på all terrorisme før septembermåned! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka... Jeg og ungene elsker å bade og være i sola.... Hvis dere bare skal sole dere og bade på Mallaorca, skjønner jeg godt at han ikke er fristet til å bli med. Det høres usansynlig kjedelig ut. Når vi er på chartertur i Syden, leier vi alltid bil, og bruker noen dager til å reise rundt og gjøre oss kjent med stedet. Jeg låner turistguider om stedet som jeg leser før vi drar, og sørger for å oppsøke serverdigheter. Dessuten låner jeg litteratur om stedet, leser om historien og dagens situasjon. Strand er vi på en eller to dager. Om du foreslår en sånn variant for mannen din, så får du han kanskje med deg? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Hvis dere bare skal sole dere og bade på Mallaorca, skjønner jeg godt at han ikke er fristet til å bli med. Det høres usansynlig kjedelig ut. Når vi er på chartertur i Syden, leier vi alltid bil, og bruker noen dager til å reise rundt og gjøre oss kjent med stedet. Jeg låner turistguider om stedet som jeg leser før vi drar, og sørger for å oppsøke serverdigheter. Dessuten låner jeg litteratur om stedet, leser om historien og dagens situasjon. Strand er vi på en eller to dager. Om du foreslår en sånn variant for mannen din, så får du han kanskje med deg? Ja, hvis vi skal reise, må det bli et sånt opplegg. Vi har snakket med noen venner som gjorde det slik. Snakket også med noen som hadde sett at mange leide sykler, og det kunne være noe for mannen min - å få en treningestur noen formiddaer når vi bader :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Lykke til, håper du får'n i siget! takk for det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.