Gå til innhold

Er det trygt å dra til Mallorca om en måned?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Skal dra til Mallorca i begynnelsen av september. Nå har det vært terror der, tror dere de er ferdige med det innen jeg drar dit?

Gjest prust
Skrevet

Jeg _har lyst_ til å dra til Mallorca om en måned. Mannen min får stadig nye argumenter mot å reise.... - u går kveld da vi så nyhetene, sa han: "Og dit vil du at vi skal reise?"

Hadde det vært opp til meg, hadde vi reist. Sannsynligvis reiser vi ikke - pga svineinfluensa, terror og ulike syn på hvor moro/deilig det er å bade/sole seg....

Gjest rister på hodet
Skrevet

Ja jeg syns virkelig de bør gjøre seg ferdig med terroren slik at dere kan få reist på ferie.

Gjest lalala land
Skrevet

Ferdige? For en snodig måte å artikulere dette på.

Gjest Sand, sol og sommer!
Skrevet

Jeg _har lyst_ til å dra til Mallorca om en måned. Mannen min får stadig nye argumenter mot å reise.... - u går kveld da vi så nyhetene, sa han: "Og dit vil du at vi skal reise?"

Hadde det vært opp til meg, hadde vi reist. Sannsynligvis reiser vi ikke - pga svineinfluensa, terror og ulike syn på hvor moro/deilig det er å bade/sole seg....

Kanskje mannen din er slik min var før vi endelig kom oss avgårde til varmere strøk for noen år siden? Min hadde nok en forestilling om at han skulle få utdelt en solstol og en kvadratmeter sand ved ankomst til hotellet, og that's it. He-he. Enda han jo hadde vært i sydligere strøk før, bare ikke på slik skikkelig charter.

Vel, han ble gledelig overrasket, heldigvis! :-)

Gjest prust
Skrevet

Kanskje mannen din er slik min var før vi endelig kom oss avgårde til varmere strøk for noen år siden? Min hadde nok en forestilling om at han skulle få utdelt en solstol og en kvadratmeter sand ved ankomst til hotellet, og that's it. He-he. Enda han jo hadde vært i sydligere strøk før, bare ikke på slik skikkelig charter.

Vel, han ble gledelig overrasket, heldigvis! :-)

Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka...

Jeg og ungene elsker å bade og være i sola....

Skrevet

Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka...

''Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka...''

Hehe! Det er best å holde seg i nabolaget ;-)

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249078006' post='4185858]

''Hmmm - min mann liker ikke å sole seg eller å bade. I tillegg liker han ikke å fly pluss er bekymret for svineinfluensaen. Dette terrorrangrepet kom som toppen av kransekaka...''

Hehe! Det er best å holde seg i nabolaget ;-)

Ja - eller i alle fall i Gamle Norge :-(

Skrevet

Nei, det er skumle greier, denne greia de kaller "verden". Har du fortalt han at det stedet det skjer flest ulykker er i hjemmet?! :-)

''Jeg og ungene elsker å bade og være i sola....''

Da reiser du, ungene og en annen person som kan være din manns stedfortreder!

Gjest prust
Skrevet

Nei, det er skumle greier, denne greia de kaller "verden". Har du fortalt han at det stedet det skjer flest ulykker er i hjemmet?! :-)

''Jeg og ungene elsker å bade og være i sola....''

Da reiser du, ungene og en annen person som kan være din manns stedfortreder!

Har tenkt på det. Men akkurat i år burde jeg ha ham med, fordi vi har 15 års bryllupsdag neste uke....

Skrevet

Har tenkt på det. Men akkurat i år burde jeg ha ham med, fordi vi har 15 års bryllupsdag neste uke....

Hva skjer om du bestiller bare, da?

Gjest prust
Skrevet

Hva skjer om du bestiller bare, da?

Uff - har tenkt på det også, men det tør jeg ikke helt... Men vi har satt av ei uke i september til "noe".....

Nå må jeg i seng, Natta!

Skrevet

Uff - har tenkt på det også, men det tør jeg ikke helt... Men vi har satt av ei uke i september til "noe".....

Nå må jeg i seng, Natta!

Natta, prust.-) Legg deg nå:-)

Skrevet

Nå må jeg i seng, Natta!

Lykke til, håper du får'n i siget!

Skrevet

Hvis du har fulgt litt med, så burde du har fått med deg at eksplosjonen sees i sammenheng med at den baskiske separatistorganisasjonen ETA fyller 50 år.

Eller kanskje tenker du at siden de nå har holdt på i et halvt århundre, så avslutter de det hele med et kjempebrak?

Svar på ditt spørsmål: ja, selvsagt kan du regne med at det er slutt på all terrorisme før septembermåned!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis dere bare skal sole dere og bade på Mallaorca, skjønner jeg godt at han ikke er fristet til å bli med. Det høres usansynlig kjedelig ut.

Når vi er på chartertur i Syden, leier vi alltid bil, og bruker noen dager til å reise rundt og gjøre oss kjent med stedet. Jeg låner turistguider om stedet som jeg leser før vi drar, og sørger for å oppsøke serverdigheter. Dessuten låner jeg litteratur om stedet, leser om historien og dagens situasjon. Strand er vi på en eller to dager. Om du foreslår en sånn variant for mannen din, så får du han kanskje med deg?

Skrevet

Hvis dere bare skal sole dere og bade på Mallaorca, skjønner jeg godt at han ikke er fristet til å bli med. Det høres usansynlig kjedelig ut.

Når vi er på chartertur i Syden, leier vi alltid bil, og bruker noen dager til å reise rundt og gjøre oss kjent med stedet. Jeg låner turistguider om stedet som jeg leser før vi drar, og sørger for å oppsøke serverdigheter. Dessuten låner jeg litteratur om stedet, leser om historien og dagens situasjon. Strand er vi på en eller to dager. Om du foreslår en sånn variant for mannen din, så får du han kanskje med deg?

Ja, hvis vi skal reise, må det bli et sånt opplegg. Vi har snakket med noen venner som gjorde det slik. Snakket også med noen som hadde sett at mange leide sykler, og det kunne være noe for mannen min - å få en treningestur noen formiddaer når vi bader :-)

Skrevet

Lykke til, håper du får'n i siget!

takk for det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...