Gå til innhold

Mye sex på dol i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Har tittet litt innom i her i dag.

"Hele" 100 nyeste har bestått av incest med søskenbarn, analsex, liten penis og nå kom det en ny tråd, sexleketøy for hunder ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Litt variasjon fra psykiatriforumet, med andre ord ;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, og det kan jo være greit:-)

Skrevet

Ja, herregud....Jeg synes det ble litt mye av det gode, og skremte han tydeligvis vekk:-(

Skrevet

*knegg*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249073185' post='4185768]

*knegg*

Jeg mener: Her på dette forumet er det stort sett mennesker med en utrolig høy moral og lovlydighet. I hvert fall ser det slik ut. Og så dropper det inn en 15-åring som snakker om sin store penis, analsex og incest (sex med kusina)

Jeg mener: Gutten er jo ikke engang lovlig. Og svarene bare rant inn fra den ene og den andre:-(

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg mener: Her på dette forumet er det stort sett mennesker med en utrolig høy moral og lovlydighet. I hvert fall ser det slik ut. Og så dropper det inn en 15-åring som snakker om sin store penis, analsex og incest (sex med kusina)

Jeg mener: Gutten er jo ikke engang lovlig. Og svarene bare rant inn fra den ene og den andre:-(

Bare en liten kommentar: Sex med kusine er ikke incest.

Synes det finnes ganske mange mer urovekkende ting enn at en 15-åring har sex.

Skrevet

Bare en liten kommentar: Sex med kusine er ikke incest.

Synes det finnes ganske mange mer urovekkende ting enn at en 15-åring har sex.

Ja, jeg er helt enig med deg i det, og vet at sex med kusine ikke er "incest". Det var mer overskriftene på innleggene jeg refererte til.

Men lovlydighet er jo en oppskattet egenskap her på dol- så hvorfor ikke i denne sammenhengen? Man må jo være konsekvent, synes jeg:-(

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg er helt enig med deg i det, og vet at sex med kusine ikke er "incest". Det var mer overskriftene på innleggene jeg refererte til.

Men lovlydighet er jo en oppskattet egenskap her på dol- så hvorfor ikke i denne sammenhengen? Man må jo være konsekvent, synes jeg:-(

DOL er jo tross alt sammensatt av mange typer mennesker (heldigvis) :-)

Skrevet

DOL er jo tross alt sammensatt av mange typer mennesker (heldigvis) :-)

Det ser ofte ikke slik ut når det kommer til lovlydighet/moral. Da er folk som regel temmelig samstemte.

Skrevet

Apropos den "15-åringen" som spør om det ene og det andre... Jeg tror ikke noe på dette. Det er en tullebukk som har det kjedelig/artig.

Gjest prust
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249076349' post='4185815]

Apropos den "15-åringen" som spør om det ene og det andre... Jeg tror ikke noe på dette. Det er en tullebukk som har det kjedelig/artig.

Tror jeg også.

Tror faktisk en 15 åring ville vært litt mer forsiktig i fremtoningen...

Skrevet

Tror jeg også.

Tror faktisk en 15 åring ville vært litt mer forsiktig i fremtoningen...

Enig.

Skrevet

Hva har moral og lovlydighet med sex å gjøre? Nå må du slutte å kverulere.

Iht norsk lov så har man ikke lov til å sex med et annet menneske før man er 16 år. Det er bare et faktum, og har ikke noe med hva jeg mener, eller kverulering å gjøre.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, herregud....Jeg synes det ble litt mye av det gode, og skremte han tydeligvis vekk:-(

Jeg har ikke lest tråden. Bare hovedinnlegget.

Skrevet

Godt å få noe annet å tenke på enn svineinfluensa da :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det har vært mye av det i det siste ja og en del andre ting;-)

Skrevet

Det har du rett i:-) Selv om jeg nå har skaffet meg både Antibac og Tamiflu:-) Men i dag dukket det jo opp en ny katastrofe, og da var det den som tok over i media. Men det var ulidelig vondt å se bildene av fugler som var dekket av olje. Forferdelige greier:-(

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det har du rett i:-) Selv om jeg nå har skaffet meg både Antibac og Tamiflu:-) Men i dag dukket det jo opp en ny katastrofe, og da var det den som tok over i media. Men det var ulidelig vondt å se bildene av fugler som var dekket av olje. Forferdelige greier:-(

Jeg har ikke skaffet meg Tamiflu og heller ikke til noen andre, utenom sønnen. Høres ut som dette bare er en vanlig influensa for de som da ikke har en annen diagnose i tillegg.

Skrevet

Ja det var forderdelig det, og jeg skjønner at naturkatastrofer av den dimensjonen er forferdelige - men jeg synes at det er ille at mannskapet på den andre båten, på kysten utenfor Sverige, som er fanget i skipet og sannsynligvis dør, har blitt så nedprioritert i nyhetene i dag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...