Gå til innhold

Hvor mye koster å leie varebil et døgn

Anbefalte innlegg

Gjest mammaen til studenten
Skrevet

Jeg prøver å google, men får det ikke til. Hvor mye koster å leie en varebil i Oslo, ta et flyttelass og kjøre den til Bergen og levere den der? Jeg snakker om en dag og bare et flyttelass til en student med seng, kommode, hylle og tv, i tillegg til dyne, pute, sengetøy og vanlig tøy. I tillegg til studenten og sjåføren.

Dette må skje til helgen, og skal være rimeligst mulig.

Skrevet

Det er godt mulig det blir billigere å kjøpe nytt på Ikea i Bergen...

Skrevet

Prøv på avis.no? :) Eller kjenner du noen som kjører trailer? Kanskje de kan/eller vet om noen som kan frakte lasset for dere? Vi gjør dette av og til i vårt firma, når vi har plass på turen likevel :) (og det vet vi ofte om vi har uken før,i forhold til at dette måtte skje en viss dag) :) Det er lov å spørre, det verste som skjer er at du får et nei :)

lykke til!

M.v.h

Gjest mammaen til studenten
Skrevet

Det er godt mulig det blir billigere å kjøpe nytt på Ikea i Bergen...

Det tror jeg neppe i dette tilfellet...

Gjest mammen til studenten
Skrevet

Det er i grunnen bare å skrive "leie varebil" i google og trykke enter, så kommer det et lass med treff.

Denne var jo genial og billig: http://www.flyttbillig.no/

Takk for tips, men dette hadde jeg funnet. Det er mer enn 250 km. til Bergen og jeg finner ikke hva det koster eller om bilen kan leveres i Bergen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...