Gå til innhold

hvordan selge en bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Gjest databerta
Skrevet

Jeg har en noen år gammel bærbar pc her, som jeg gjerne vil få solgt. Men jeg aaaaner ikke hvilken pris jeg kan ta for den. Hvordan går jeg frem? Vet ikke engang om jeg har kvitteringen, slik at jeg kan se hva den kostet og akkurat når den ble kjøpt.. Men tror det var ca 3,5 år siden.

Skrevet

Ingen vil kjøpe en 3,5 år gammel PC lenger. Du kan muligens selge delene inni den, men tviler.

Skrevet

Du vil ikke få solgt den, rett og slett. Bærbare pc-er er så billige i dag at ingen vil kjøpe slike produkter brukt lenger.

Gjest den er "urgammel"
Skrevet

ingen som vil kjøpe en "urgammel" pc, så den kan du enten kaste eller rett og slett vente med å kjøpe ny

Skrevet

Gi noen en hundrings bare for å hente den? :-D Som de andre her sier, en PC som er så gammel er ikke salgbar. Forventet levetid på en PC er rundt 3 år.

Gjest bluesnorway
Skrevet

Du kan prøve på finn.no. Viktig at du legger ut alle spesifikasjoner, så som RAM, operativsystem, programmer osv. Så kan du jo bare skrive "Gi bud!".

Det kan godt hende at noen vil kjøpe en brukt pc, det har jeg gjort flere ganger, til en rimelig pris.

Gjest gråpusen
Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt en slik pc. Jeg pleier å skifte ut min bærbare pc annet hvert år og da har jeg gitt den gamle til ungdommer som egen pc i tillegg til husholdningens. Det å betale for annonse er i hvert fall aldeles uaktuelt.

Jeg har også gitt gamle pc'er til unge gutter som studerer elektronik, for å bruke deler av den eller rett og slett fordi de koser seg med å rive den fra hverandre. Og de har ikke vært så gamle som den du snakker om.

Gjest elektronisk avfall, eller veldedig gave til noen
Skrevet

Et dataår er 30 menneskeår, så da kan du regne på det...

Mrs. Wallace
Skrevet

Laptop er ferskvare - kan ikke tenke meg at noen gidder å betale for en så gammel pc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...