Gå til innhold

Når skal jeg vente at han ringer..

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for anledninge
Skrevet

Traff en kjekk mann for en stund siden og han inviterte meg ut og spise onsdag kveld. Fredag lagde han mat til meg hjemme og jeg overnattet hos han. Han sa da jeg dro at han ville ringe meg, men når kan jeg vente at han ringer................

Vi er ingen ungdommer, men godt voksne begge to.... Han er meget romantisk anlagt og ga uttrykk for å være begeistret for meg.

Skrevet

Hvorfor ringer ikke du? Det verste som kan skje er at du finner ut at han ikke hadde tenkt å ringe. I beste fall unngår du at dere roter bort unødvendig mye tid.

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

Hvorfor ringer ikke du? Det verste som kan skje er at du finner ut at han ikke hadde tenkt å ringe. I beste fall unngår du at dere roter bort unødvendig mye tid.

Jeg ringer han muligens i morgen....Bare lurer på hva som er vanlig i slike sammenhenger.

Skrevet

"Jeg ringer"! ;)

Det er vel et standardsvar, dette her kan vel ingen andre svare på enn denne fyren.

Noen ringer tilbake og andre ikke, men det er vel ikke særlig smart å ha sex såpass raskt selv om man har lyst til det og er godt voksne, noe av spenningen forsvinner.

Men hvorfor forventer du at han skal ta kontakt, det er vel like viktig at du viser interesse :)

Skrevet

"Jeg ringer"! ;)

Det er vel et standardsvar, dette her kan vel ingen andre svare på enn denne fyren.

Noen ringer tilbake og andre ikke, men det er vel ikke særlig smart å ha sex såpass raskt selv om man har lyst til det og er godt voksne, noe av spenningen forsvinner.

Men hvorfor forventer du at han skal ta kontakt, det er vel like viktig at du viser interesse :)

Vi hadde møtt hverandre noen ganger over en stund, men dette var første gang hjemme hos den ene av oss.

Jeg kan godt ringe han, men såpass tidlig vil jeg ikke være for ivrig heller og spesielt siden jeg vet at han var opptatt med familie i helgen.

Skrevet

Vi hadde møtt hverandre noen ganger over en stund, men dette var første gang hjemme hos den ene av oss.

Jeg kan godt ringe han, men såpass tidlig vil jeg ikke være for ivrig heller og spesielt siden jeg vet at han var opptatt med familie i helgen.

Nja, du skrev i hovedinnlegget ditt at dere var ute på onsdag og deretter hos ham i helgen, da kan vel ikke vi vite at dere har truffet hverandre over tid.

Det at han var opptatt i helgen med famile burde vel også nevnes om vi skal kunne gi et tips i det minste,

send en sms da, eller fortell hele historien før du ber om råd.

Husker noe liknende fra en annen bruker som lignet på denne historien, der kom det også nye problemstillinger osv etterhvert som tråden utartet.

Jeg er av den oppfatning at masete kvinnfolk dagen derpå er noe som enkelt skremmer en mann langt bort ;)

Skrevet

Nja, du skrev i hovedinnlegget ditt at dere var ute på onsdag og deretter hos ham i helgen, da kan vel ikke vi vite at dere har truffet hverandre over tid.

Det at han var opptatt i helgen med famile burde vel også nevnes om vi skal kunne gi et tips i det minste,

send en sms da, eller fortell hele historien før du ber om råd.

Husker noe liknende fra en annen bruker som lignet på denne historien, der kom det også nye problemstillinger osv etterhvert som tråden utartet.

Jeg er av den oppfatning at masete kvinnfolk dagen derpå er noe som enkelt skremmer en mann langt bort ;)

Hvis du leser hovedinnlegget så står det at vi hadde truffet hverandre en stund, og så vært ute onsdag før jeg dro hjem til han fredag.

Det er ingen plikt å gi råd her, og ikke noe galt i å ikke huske alt. Jeg bare rettet på dette i forhold til å ha sex så tidlig i forholdet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...