Gå til innhold

finne en på nettet

Gjest vet ikke helt hva jeg vil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av dere har funnet en på nettet? Og hva mener dere om når de fortsetter å logge seg på datingtjenestene etter å ha innledet et forhold?

Er litt usikker, og kan ikke la være å sjekke.

Gjest wvwvwvwv
Skrevet

Har ikke funnet noen på nettet, men mener at personen i såfall bør kutte ut datingtjenester etter at forhold er innledet.

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg fant min mann på nettet. Vi gikk vel begge inn og sjekket brukerkontoene våre en stund, men etter at vi innledet et fast forhold gikk vi inn og slettet profilene våre.

Skrevet

Jeg fant min mann på nettet. Vi gikk vel begge inn og sjekket brukerkontoene våre en stund, men etter at vi innledet et fast forhold gikk vi inn og slettet profilene våre.

Du mener da at det er vanlig i denne fasen vi er i nå å gå inn og sjekke. Vi er i startfasen, og jeg er usikker på om jeg skal kalle dette kontakt eller forhold.

Persille1365381127
Skrevet

Du mener da at det er vanlig i denne fasen vi er i nå å gå inn og sjekke. Vi er i startfasen, og jeg er usikker på om jeg skal kalle dette kontakt eller forhold.

Om du ikke vet om du er i et forhold, så er det ikke et forhold som er så seriøst at du kan kreve at profilen slettes.

Jeg vil tippe at det er normalt at den ligger en stund etter at man offisielt er kjærester, mine har hvertfall gjort det. Men jeg har jo ikke vært særlig aktiv der da...

Skrevet

Spørs litt hvilke nettsteder også kanskje? Noen er jo rene datingsteder, andre har mer kombinert bruk :).

Skjønner helt tanken din her, den innledende fasen i et forhold har mange aspekter. Om dere bestemmer dere for å treffes fast, er det kanskje på tide å vurdere profilen på rene sjekkesteder.

Skrevet

Ja, jeg fant min elskede på nettet. Og jeg slettet kjapt profilen min og det gjorde han også, ja, jeg sjekket. :o)

Gjest majas mamma
Skrevet

Det er vel ganske vanlig å kanskje snakke med flere på en gagn, og kanskje møte flere også. Bare for å se om dette er ne person man kan trives sammen med. Er jo ikke alltid kjemien er til stede, selv om vedkommende er aldri så hyggelig på mail og tlf. Men når man merker at dette nok er mer enn bare ett tilfeldig bekjentskap og er i ferd med å utvikle seg, dropper man de andre og sletter profilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...