Gå til innhold

Oppbevaring av tannbørste og hull i tennene

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma
Skrevet

Er jo sånn at noen er utstyrt med dårligere emalje.... kan skille mellom søsken også det, som spiser og drikker samme type mat/drikke. Den ene kan gå uten hull mens den andre får hull...

Skrevet

He he, jeg skjønner ikke at du lar deg provosere sånn av hvordan andre (jeg) oppbevarer tannbørsten. :)))

Jeg velger altså å ikke få såperester, spytt, bakterier, hårspray og andre unevnelige ting på min tannbørste og oppbevarer den i et lukket skap. Hva er så ille med det?

Som jeg har sagt tidligere i denne tråden, andre må få lov til å gjøre akkurat som de vil med sine tannbørster og andre remedier, og det var slett ikke det jeg ville diskutere.

Jeg ser i ettertid at jeg kunne utelatt den første delen av mitt innlegg og bare spurt enkelt og greit ang. kolibakterier og tannhelse uten å nevne noe om min venninne og hennes vaner.

På den annen side, da hadde jeg ikke fått le så mye som jeg har gjort av denne tråden. Så takk alle hissige dol-kvinner med piggene ut - dere er i grunnen underholdende. :))))

Mulig at i din verden er man hissig og provosert hver gang man er ironisk, men sånn er det altså ikke i min verden. Det er også mulig du lar deg hisse opp av innlegg på dol. Siden du tar for gitt at jeg har hisset meg opp, mener jeg. Men ja, jeg gjorde litt narr av holdningene dine, helt uten at jeg var hissig eller provosert. På sine egne holdniner kjenner man andres holdniner, så det spørs nå hvem som er dolkjerring her, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...