Gjest Takker for svar i dag Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Jeg kunne ønske meg en side hvor jeg kunne legge ut masse bilder (driver med en hobby og har flere bilder fra samlinger rundt dette som jeg vet mange har glede av) Ønsker også å legge ut bilder og skrive om prosjekter rundt hobbien min osv. Har hatt hjemmeside før (gjennom nettselskap som jeg nå ikke har lenger) og synes det var greit og ryddig Men nå for tiden har jo alle blogg Jeg har liten greie på blogg. Er det egnet til det jeg ønsker å ha ut av en slik side, eller bør jeg rikte meg inn på vanlige hjemmesider? Ønsker et gratis alternativ, i allefall til å begynne med. Har noen tips til sider de mener kan passe meg og mitt? 0 Siter
Gjest en blogger Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Hei Anbefaler www.blogger.com - Google sitt bloggverktøy. Gratis, enkelt å bruke, og veldig enkelt å laste opp bilder der. Du må bare ha en google-konto. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.