Gjest eksemtrynet Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 jeg har eksem i ansiktet, som jeg har vært plaget med lenge. Nå har jeg fått rekvisjisjon til hudlege av legen min, for å finne ut hva slags eksem det er og hvilken behandling jeg burde ha. Vet ikke hvilken lege jeg skal kontakte. Har bare funnet private på nettet, som koster min. 780 kr for konsultasjon. Vil gjerne gå til kommunal hudlege. Hvor finner jeg det? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Tviler på at det finnes en kommunal spesialisthelsetjeneste. Spesialister holder vanligvis til enten på de offentlige helseforetakene, som større sykehus, eller i privatklinikker. Vanligvis henviser fastlege direkte til en spesialist, slik at du blir innkalt når de har satt opp time til deg. Hvis du har fått en "blanko-henvisning", så har du kanskje gitt inntrykk av at du ønsker å stå fritt til å finne spesialist selv? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 http://hudlegekontoret.no/content/view/full/76 Dette kontoret ligger i moss, men det er ikke store togreisen dit i våre dager De har også en søkefunksjon på sine sider for å finne hudleger andre steder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.