Gjest prosjekt F Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Kan en være innlogget på facebook kontoen sin på flere maskiner samtidig? 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Det tror jeg, men på windows messenger får man beskjed på den første maskinen man logget på at noen har logget seg på kontoen på en annen maskin. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Ja, det er ikke noe problem. PC'en min hjemme står omtrent bestandig på, og ofte er jeg da pålogget FB. Ikke noe problem å sjekke innom fra jobb av den grunn. 0 Siter
Gjest Face face Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Ja, det er ikke noe problem. PC'en min hjemme står omtrent bestandig på, og ofte er jeg da pålogget FB. Ikke noe problem å sjekke innom fra jobb av den grunn. Å? Jeg prøvde dette jeg, var pålogget på min maskin og en annen logget seg inn på min konto fra en annen plass, men da ble jeg logget ut..har du gjort noe spes for å få det til? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Å? Jeg prøvde dette jeg, var pålogget på min maskin og en annen logget seg inn på min konto fra en annen plass, men da ble jeg logget ut..har du gjort noe spes for å få det til? Nei. Når jeg tenker på FB også på telefonen. Men ettersom jeg er den eneste som bruker både telefonen og pc'en min pleier jeg ikke å logge meg ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.