Gjest lalala land Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Når en kunde kommer til dere med bilde av håret man vil ha og forklarer godt hvordan man vil ha håret, hvordan evner dere å klare å gjøre det helt motsatte!?!??!!? Er det dårlig opplæring, dårlig erfaring eller forstår dere bare ikke hva folk ber om? 0 Siter
Gjest Sol 65 Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Det kan du jammen si. Sikkert ikke så lett alltid, men noen er liiite flinke. Jeg sitter akkurat og gremmest selv over den nye frisyren min. Var hoe frisøren i går, lite vellykka(hadde ikke med bilde altså). 0 Siter
meg__123! Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 dette var sikkert en lærling eller noe da.. 0 Siter
Gjest lalala land Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 dette var sikkert en lærling eller noe da.. Nei, det var ikke det. 0 Siter
meg__123! Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Nei, det var ikke det. det er ikke alltid de opplyser om det.. Rart frisyren ble såå annerledes da... 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Det kan du jammen si. Sikkert ikke så lett alltid, men noen er liiite flinke. Jeg sitter akkurat og gremmest selv over den nye frisyren min. Var hoe frisøren i går, lite vellykka(hadde ikke med bilde altså). Kan jo forsøke å klage, at du er misfornøyd og ikke trives med resultatet, gi de en sjanse til å rette det opp hvis mulig, av en annen frisør kanskje... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.