Gå til innhold

bytte telt, og kjøpe på salg...

Anbefalte innlegg

Gjest telttur
Skrevet

I går kjøpte vi et telt til fullpris. Dette teltet ble bestilt spesielt til oss da de var tomme for det da vi skulle kjøpe det, men de har fremdeles et telt oppe for utstilling, og sånn sett fremdeles selger den typen.

I dag ser jeg reklame for at de i morgen kjører alle telt til halv pris. Litt småsurt å se nå. Kjeden reklamerer med full returrett i 14 dager, med mulighet for å få igjen pengene mot kvittering. Er det for frekt å levere det tilbake i dag, få igjen pengene og kjøpe det igjen i morgen? (tror ikke jeg tør å møte opp der selv, men kan sende en kompis som jobber på samme senteret). Litt frekt er det sikkert selvfølgelig, men det er tross alt ganske mye penger å spare....

Ville dere gjort det?

Gjest ikke jeg
Skrevet

Jeg ville ikke klare å få meg til å gjøre noe slikt, nei

Gjest veldig lurt
Skrevet

Syns ikke det er frekt i det hele tatt, jeg, jeg ville gjort det samme. Forretningsteft, kalles det.

Tvillingmamma
Skrevet

Hadde jeg kunnet gjort også!

Bare ved levering si noe om at dere hadde fått et i ventetiden e.l. Ellers behøver man strengt tatt ikke komme med noen forklaring heller da...

Skrevet

Selvfølgelig ville jeg gjort det. Er det sånn å forstå at det er kjøpt samme sted, uten at de gadd å informere deg om at alle telt ville bli nedsatt?

Hvor er det halv pris forresten? :) SKal kjøpe telt selv.. :)

Gjest telttur
Skrevet

Selvfølgelig ville jeg gjort det. Er det sånn å forstå at det er kjøpt samme sted, uten at de gadd å informere deg om at alle telt ville bli nedsatt?

Hvor er det halv pris forresten? :) SKal kjøpe telt selv.. :)

Ble litt sent svar, men men. Var salg på g-sport hos Kløfta i dag. Tror det bare gjaldt den ene butikken, men jeg ville lett hos g-sport fremover, de rydder nok bort sommervarene over hele landet.

De informerte ikke om det forekommende salget nei. Vi fikk ordnet oss, selv om mannen i butikken ble fly forbannet. Har ikke samme teltet nå, men et annet (og opprinnelig dyrere) som jeg tror blir veldig bra for oss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...