Gå til innhold

Barnevennlig kafe i Oslo

Anbefalte innlegg

Solskinnspiken
Skrevet

Hei,

skal møte en venninne som har to unger til lunsj i morgen, og trenger hjelp til å finne et ok sted hvor unger er velkomne. Helst ikke peppes, burger king osv.

før var mecca ok, men det er jo nedlagt..

forslag anyone?

Mrs. Wallace
Skrevet

Noahs ark rett over Birkelunden er veldig grei i forhold til unger. Uformelt og billig, og ålreit mat.

Solskinnspiken
Skrevet

Noahs ark rett over Birkelunden er veldig grei i forhold til unger. Uformelt og billig, og ålreit mat.

det er et godt forslag, der har jeg jo vært mange ganger. Takk for at du minnet meg på det!

Gjest flere forslag ønskes
Skrevet

Kunne du si noe om hvorfor det er spesielt barnevennlig? Finns det noe eget lekehjørne der feks?

Jeg leter etter det samme. Helst litt lenger vest eller i sentrum i oslo....

Skrevet

Villa Paradiso på Løkka, markeveien, ved siden av Parkteateret har de lekerom, men det er nede da, så man får ikke fulgt med på barna. Klarer de seg selv, er det jo greit.. Ellers så har jeg vært en del på Myrens kjøkken, som ligger ved NRK ved Akerselva. Koselig, ute og inneplasser, barnevennlige servitører, bra priser, og veldig god mat. Ungene kan fly litt rundt ute på plassen der hvis dere sitter ute. Stellerom. Også får dere en fin, liten tur langs elva. Ungene kan kaste stein i vannet eller mate fugler like ved restauranten, for der kan man gå helt ned til vannet. Var toppers for poden min på 4 og fetteren som er litt eldre. :)

http://www.myrenskjokken.no/

Burgeren deres er supergod :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...