Solskinnspiken Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hei, skal møte en venninne som har to unger til lunsj i morgen, og trenger hjelp til å finne et ok sted hvor unger er velkomne. Helst ikke peppes, burger king osv. før var mecca ok, men det er jo nedlagt.. forslag anyone? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Noahs ark rett over Birkelunden er veldig grei i forhold til unger. Uformelt og billig, og ålreit mat. 0 Siter
Solskinnspiken Skrevet 4. august 2009 Forfatter Skrevet 4. august 2009 Noahs ark rett over Birkelunden er veldig grei i forhold til unger. Uformelt og billig, og ålreit mat. det er et godt forslag, der har jeg jo vært mange ganger. Takk for at du minnet meg på det! 0 Siter
Gjest flere forslag ønskes Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Kunne du si noe om hvorfor det er spesielt barnevennlig? Finns det noe eget lekehjørne der feks? Jeg leter etter det samme. Helst litt lenger vest eller i sentrum i oslo.... 0 Siter
Gjest oslo bymuseum Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 http://webhotel.enkelweb.no/oslomuseum_by/default.asp?ArtID=1135 Her kan barna gå trygt inne i atriumet mens man spiser utendørs eller innendørs. 0 Siter
Spirello Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Villa Paradiso på Løkka, markeveien, ved siden av Parkteateret har de lekerom, men det er nede da, så man får ikke fulgt med på barna. Klarer de seg selv, er det jo greit.. Ellers så har jeg vært en del på Myrens kjøkken, som ligger ved NRK ved Akerselva. Koselig, ute og inneplasser, barnevennlige servitører, bra priser, og veldig god mat. Ungene kan fly litt rundt ute på plassen der hvis dere sitter ute. Stellerom. Også får dere en fin, liten tur langs elva. Ungene kan kaste stein i vannet eller mate fugler like ved restauranten, for der kan man gå helt ned til vannet. Var toppers for poden min på 4 og fetteren som er litt eldre. http://www.myrenskjokken.no/ Burgeren deres er supergod 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.