Gå til innhold

Skal på date i morgen…

Anbefalte innlegg

Gjest gleeedermeg
Skrevet

…og er veldig spent. Tenk om dette er drømmemannen!

Er selvfølgelig redd for at det skal blir pinlig. Tenk om vi ikke finner tonen, noe å snakke om etc.

Men jeg tror egentlig ikke det blir sånn. Vi har mailet litt.

Tenk om kjemien stemmer så bra et det blir et lite smask. Er det vanlig egentlig? Noen som har vært på date med noen de ikke kjenner fra før her??

Gjest ja dette har jeg gjort
Skrevet

Ja det har jeg vært flere ganger:-) Det kribler alltid litt i magen, og håpet er der.............det kan gå begge veier så ikke gjør deg for store forventniger.

Skulle det klaffe så er det bare kjempemoro:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Om du håper daten er drømmemannen, er det altfor fort å henge seg opp i vanlige menneskelige mangler, og ubevisst søke etter tegn på at han ikke er Mr. Right.

Om du derimot begrenser håper til å ha en hyggelig kveld, og kanskje får det, og _i tillegg_ blir tiltrukket av ham, er det bra klaff! :-)

Gjest gleeedermeg
Skrevet

Om du håper daten er drømmemannen, er det altfor fort å henge seg opp i vanlige menneskelige mangler, og ubevisst søke etter tegn på at han ikke er Mr. Right.

Om du derimot begrenser håper til å ha en hyggelig kveld, og kanskje får det, og _i tillegg_ blir tiltrukket av ham, er det bra klaff! :-)

Du er nok inne på noe der. Jeg skal først og fremst tenke på at dette bare er er møte mellom to mennesker. Skal prøve å ikke analysere for mye, men slappe av og hygge meg. Er igrunnen veldig fornøyd om dette første møtet skulle resultere i felles tiltrekning

:)

Skrevet

Flere ganger. :o) Stort sett gikk det veldig bra og vi kunne sitte og prate i timesvis. En gang ba jeg fyren opp på en kopp te (ingen av oss drakk kaffe og han kjørte og måtte hjem pga husdyr senere på kvelden) og det gikk veldig fint. Et par uker etter ble vi sammen og er det fremdeles, over 4 år senere. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Flere ganger. :o) Stort sett gikk det veldig bra og vi kunne sitte og prate i timesvis. En gang ba jeg fyren opp på en kopp te (ingen av oss drakk kaffe og han kjørte og måtte hjem pga husdyr senere på kvelden) og det gikk veldig fint. Et par uker etter ble vi sammen og er det fremdeles, over 4 år senere. :o)

:) Herlig historie.

Gjest gleeedermeg
Skrevet

Hadde du ikke truffet fyren før når du gikk på date med han første gangen?

Gjest dagbok
Skrevet

ehh...?

Skrevet

Det hadde vært unaturlig................spør du meg, men hva mener du egentlig?

Skrevet

Forsåvidt jo, men det var 16 år tidligere så man kan ikke si at vi kjente hverandre akkurat. :o) Men vi hadde jo mailet og sms'et et par uker før den første daten da.

Skrevet

Hun husker sikkert at jeg har fortalt at det viste seg at kjæresten min og jeg hadde møttes på en ferietur 16 år tidligere, der han var "ansatt" og jeg betalende gjest. :o)

Gjest gleeedermeg
Skrevet

Det er vel ikke uanturlig at man går på date med noen man kanskje kjenner litt fra før, f.eks en bekjent i vennekretsen, en kollega e.l.

Skrevet

Det er vel ikke uanturlig at man går på date med noen man kanskje kjenner litt fra før, f.eks en bekjent i vennekretsen, en kollega e.l.

njaaa hvis du traff han på nettet så......

Gjest dagbok
Skrevet

Var det ikke snakk om å ha truffet noen på nettet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...