Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du blitt glad for å få til bryllupet ditt, utenom det som står på ønskelistene hos de store kjedene?

Og hvor mye penger er det vanlig å bruke som venninne av bruden?

Skrevet

Et epletre som kunne båret frukter i maaaange år. (forutsetter hage og at de ikke har fytteplaner)

Gavekort på elektrobutikk kommer alltid godt med.

En middag/helaften på byen.

Konsertbilletter.

Et maleri/gavekort på et galleri.

Jeg aner ikke om venninna er din nærmeste venninne, mer perifer, og du skal alene eller med partner - sånne ting som har utslag for hvor mye penger en gave "bør være".

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1249407976' post='4187696]

Et epletre som kunne båret frukter i maaaange år. (forutsetter hage og at de ikke har fytteplaner)

Gavekort på elektrobutikk kommer alltid godt med.

En middag/helaften på byen.

Konsertbilletter.

Et maleri/gavekort på et galleri.

Jeg aner ikke om venninna er din nærmeste venninne, mer perifer, og du skal alene eller med partner - sånne ting som har utslag for hvor mye penger en gave "bør være".

Takk for tips!

Vi møttes på fhs og har holdt kontakten, er gode venner. Jeg skal kjøpe gaven sammen med en annen felles venninne. Vi tenkte rundt 300 kr hver?

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor mye man gir spørs jo helt på sted man står i livet og økonomi, selvfølgelig.

Er det nær venninne og du er i fast jobb tenker jeg at 1000 kan være passe.

Gjest majas mamma
Skrevet

Takk for tips!

Vi møttes på fhs og har holdt kontakten, er gode venner. Jeg skal kjøpe gaven sammen med en annen felles venninne. Vi tenkte rundt 300 kr hver?

300 på hver høres helt fint ut. Som gave ville jeg prøve å unngå pyntegjenstander av ulike slag. Jeg fikk haugevis av lysestaker og nips, som jeg ikke engang liker. Og husk på å legge ved en byttelapp. Bedre at de kan bytte det inn i noe de liker, bruker og kan få glede av enn noe som ligger bortgjemt i en skuff eller i et skap. Gavekort er også greit å gi.

Skrevet

300 på hver høres helt fint ut. Som gave ville jeg prøve å unngå pyntegjenstander av ulike slag. Jeg fikk haugevis av lysestaker og nips, som jeg ikke engang liker. Og husk på å legge ved en byttelapp. Bedre at de kan bytte det inn i noe de liker, bruker og kan få glede av enn noe som ligger bortgjemt i en skuff eller i et skap. Gavekort er også greit å gi.

Takk!

Skrevet

Hvis du skal i bryllupet og det er en nær venninne, kanskje 800kr. Forlover-gave er ofte dyrere. Hvis hun er en litt perifer venninne, kanskje 500kr. Hvis du ikke skal i bryllupet og hun ikke er en nær venn, kan gaven være billigere. Syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...