Gå til innhold

Bryllupsfrisyre,skal gifte meg snart :)

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp en brud i nød
Skrevet

Snart er jeg brud og for tiden i stor dilemma. Har halvlangt hår, eller det kalles kanskje halvkort,hehe, det er litt under haken. Altså, noen cm over skuldrene. Vet ikke helt hva slags frisyre som blir fint på meg. Har lyst å krølle det, eller lage litt bølger,men er redd det blir for kort.

Noen som har gode forslag?

Frisøren min er bortreist på bryllupsdagen min :(

Gjest kjerringa med staven
Skrevet

Finn deg en ny frisør som er hjemme på bryllupsdagen din, møt opp og få råd........du høres søt ut og det blir ikke et problem å finne en frisyre som passer deg og din figure:-)

Lykke til, og gratulerer:-)

Skrevet

''Frisøren min er bortreist på bryllupsdagen min :(''

Du må rett og slett bestille frisørtime hos en annen frisør på bryllupsdagen. Det er i hvert fall mitt råd.

Gjest Elextra
Skrevet

Enig med de andre - finn en annen frisør!

Stressende å skulle få til håret selv på en slik dag.

Gjest ikke lag den selv
Skrevet

Frisøren din kjenner sikkert en kollega hun kan anbefale til den store dagen?

Noe av det viktigte med å få frisøren til å lage bryllupsfrisyren, er at den holder seg pent hele dagen.

Lager du en frisyre selv, ser den kanskje ok ut de første timene, men det blir tatt bilder og du vil gjerne være fin både uner vielse, under middagen og utover kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...