Gå til innhold

Jobber barnevern forskjellig?

Anbefalte innlegg

Gjest psyk engstelig mor
Skrevet

Om de sier at en er en god mor i en kommune/fylke-kan de si noe annet en annen kommune/fylke? Tenker MYE på det..

Gjest Ja, de jobber ulikt
Skrevet

Ja, det kan de. Har opplevd det selv. Derfor tør jeg ikke flytte til en annen kommune.

Gjest miss you
Skrevet

Får ikke håpe det. Men de vurderer vel ulikt siden de er ulike personer,men man må da bruke sunn fornuft. Hvis barnevernet i en kommune har kommet til en konklusjon,da bør den andre kommunen høre på det.

Gjest best wishes
Skrevet

Ja, det kan de. Har opplevd det selv. Derfor tør jeg ikke flytte til en annen kommune.

De må vel kunne dokumentere det de mener. Det holder vel ikke å si at noen er god/dårlig mor uten å ha en god del eksempler for hånden?

Gjest psyk engstelig mor
Skrevet

Får ikke håpe det. Men de vurderer vel ulikt siden de er ulike personer,men man må da bruke sunn fornuft. Hvis barnevernet i en kommune har kommet til en konklusjon,da bør den andre kommunen høre på det.

Håper jeg også og at man ikke blir dømt fordi man har psykiske problemer.

Gjest miss you
Skrevet

Håper jeg også og at man ikke blir dømt fordi man har psykiske problemer.

Det spørs akkurat hvem du møter på,folk er forskjellige innen barnevern også. Ønsker deg lykke til!

Har vært gjennom det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...