Gjest detspørjegom Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Må man taste koden når man handler i den minikafeteriaen i toget, eller drar vedkommende bak kassa kortet? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Du må fremvise legitimasjon (i alle fall måtte jeg det for noen mnd siden). 0 Siter
Gjest detspørjegom Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Du må fremvise legitimasjon (i alle fall måtte jeg det for noen mnd siden). Altså ikke taste noen kode? Tenker på sånn system som drosjene hadde før (men har gått bort i fra nå?) - hvor man drar kortet og skriver under på kvittering? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 Altså ikke taste noen kode? Tenker på sånn system som drosjene hadde før (men har gått bort i fra nå?) - hvor man drar kortet og skriver under på kvittering? Sånn system som drosjene har, ja, bortsett fra at drosjene egentlig aldri ber om legitimasjon. Er problemet at du ikke har koden, eller lurer du bare på om du trenger legitimasjon? Jeg har vært borti at man må både taste kode -og- vise legitimasjon/signere, men mulig det har vært i utlandet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.