Gå til innhold

Oppringinger fra bokklubben Tanum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger blitt oppringt av bokklubben Tanum og de to-tre gangene jeg har rukket å ta telefonen har jeg sagt klart fra at jeg ikke skal ha noe som helst. Men gir de seg?! Neida - nå ringte de igjen, men dessverre rakk jeg ikke å ta telefonen - da skal de få beskjed om at dersom de ringer meg en eneste gang til så anmelder jeg dem til politiet for trakassering! Det får da være måte på å være tungnemme og tunghørte!

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg var til stadighet plaget med oppringinger fra Ventelo, med gode tilbud til gamle kunder. Hadde aldri vært kunde der, jeg. Hver gang ba jeg dem om å slette mnitt navn og hver gang lovte de at NÅ var det gjort. Helt til neste gang. Til slutt sendte jeg en mail hvor jeg informert om at neste gang ville forholdet anmeldes som trakkaserin og personforfølgelse. Fikk en ydmyk mail tilbake fra en dame som lovet at NÅ var det slettet. Har ikke hørt noe siden (Bank i bordet!!) Er tydligvis det som må til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...