Gjest veldig slapp! Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Hei, Jeg har 3 i verdi på jernverdiene mine, og er veldig slapp. Fikk beskjed om å begynne på jerntabletter umiddelbart, og har gått på det i ca en uke. men er fremdeles veldig slapp.. Noen som har råd/tips til hvordan jeg kan få opp jernverdiene på en rask og effektiv måte? Jeg MÅ ha mer energi snarest (ferien er over)!! 0 Siter
Gjest veldig slapp! Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 ..Nå så jeg at en annen hadde spurt om noe liknende, der var det mange svar! Men hvis noen har noen supertips om hvordan øke verdiene RASKT (og vet sånn ca hvor lang tid jeg må forvente å gå slik før det er bra igjen) blir jeg veldig glad! 0 Siter
Gjest irondoc Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Det raskeste er å få jerninjeksjoner hos legen. Uten dette kan du ikke få det opp raskere enn ved å ta jerntabletter. Vet du hvorfor det var så lavt? 0 Siter
Gjest veldig slapp! Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Det raskeste er å få jerninjeksjoner hos legen. Uten dette kan du ikke få det opp raskere enn ved å ta jerntabletter. Vet du hvorfor det var så lavt? Jeg har ikke legetime før om 2 uker, og jeg håpet så på at det var noe jeg kunne gjøre innen den tid.. Hvor lang tid tar det å bygge opp jernlagrene med tabletter, da? Hvis du vet:) Jeg fødte for 3 mnd siden, så det er sannsynligvis i sammenheng med det. Takk for svar! 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Jeg brukte omtrent halvannen uke på å komme fra ca 6 og til et nivå der jeg ikke var slapp og svimmel lenger. 0 Siter
Gjest veldig slapp! Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Jeg brukte omtrent halvannen uke på å komme fra ca 6 og til et nivå der jeg ikke var slapp og svimmel lenger. takk for svar! da håper jeg på rask bedring:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.