Gå til innhold

Tips til rask økning av jernverdier??

Anbefalte innlegg

Gjest veldig slapp!
Skrevet

Hei,

Jeg har 3 i verdi på jernverdiene mine, og er veldig slapp. Fikk beskjed om å begynne på jerntabletter umiddelbart, og har gått på det i ca en uke. men er fremdeles veldig slapp.. Noen som har råd/tips til hvordan jeg kan få opp jernverdiene på en rask og effektiv måte? Jeg MÅ ha mer energi snarest (ferien er over)!!

Gjest veldig slapp!
Skrevet

..Nå så jeg at en annen hadde spurt om noe liknende, der var det mange svar! Men hvis noen har noen supertips om hvordan øke verdiene RASKT (og vet sånn ca hvor lang tid jeg må forvente å gå slik før det er bra igjen) blir jeg veldig glad!

Gjest irondoc
Skrevet

Det raskeste er å få jerninjeksjoner hos legen. Uten dette kan du ikke få det opp raskere enn ved å ta jerntabletter.

Vet du hvorfor det var så lavt?

Gjest veldig slapp!
Skrevet

Det raskeste er å få jerninjeksjoner hos legen. Uten dette kan du ikke få det opp raskere enn ved å ta jerntabletter.

Vet du hvorfor det var så lavt?

Jeg har ikke legetime før om 2 uker, og jeg håpet så på at det var noe jeg kunne gjøre innen den tid.. Hvor lang tid tar det å bygge opp jernlagrene med tabletter, da? Hvis du vet:) Jeg fødte for 3 mnd siden, så det er sannsynligvis i sammenheng med det.

Takk for svar!

Gjest mallet
Skrevet

Jeg brukte omtrent halvannen uke på å komme fra ca 6 og til et nivå der jeg ikke var slapp og svimmel lenger.

Gjest veldig slapp!
Skrevet

Jeg brukte omtrent halvannen uke på å komme fra ca 6 og til et nivå der jeg ikke var slapp og svimmel lenger.

takk for svar! da håper jeg på rask bedring:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...