Gå til innhold

Middagsmat idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva skal dere ha til middag idag?

Her blir det wok med kylling. :-)

Skrevet

Hadde kyllingwok i går. Vet ikke helt hva det blir i dag - kaaaanskje laksewok, men jeg tror jeg egentlig har lyst på noe annet så jeg får ta en titt i butikken på vei hjem om jeg finner noe som frister. Kanskje jeg får noen gode tips her? :o)

Gjest Elextra
Skrevet

I dag skal vi spise middag på uterestaurant :-)

Skrevet

Risotto! Selv om kjæresten i går postulerte at han ikke skulle spise italiensk mat på et par uker etter at vi kom hjem fra 3 uker der.

Men i dag har vi vært på sopptur og funnet masse kantareller, piggsopp og steinsopp, så da blir det risotto likevel. Nam! :)

Skrevet

Frysepizza. Er ikke i form til å lage noe mer avansert enn det.

Gjest Elextra
Skrevet

Risotto! Selv om kjæresten i går postulerte at han ikke skulle spise italiensk mat på et par uker etter at vi kom hjem fra 3 uker der.

Men i dag har vi vært på sopptur og funnet masse kantareller, piggsopp og steinsopp, så da blir det risotto likevel. Nam! :)

Nam!

Hvordan var Italiaturen - svarte den til forventningene!?

Gjest surikatt
Skrevet

Hadde kyllingwok i går. Vet ikke helt hva det blir i dag - kaaaanskje laksewok, men jeg tror jeg egentlig har lyst på noe annet så jeg får ta en titt i butikken på vei hjem om jeg finner noe som frister. Kanskje jeg får noen gode tips her? :o)

Skal spise på jobben og her på vestlandet er det ertesuppe, salt kjøtt og komle som blir servert på torsdag.

Gjest Rosette
Skrevet

fisk i curry med sopp, løk og epler. Kokte poteter til.

Skrevet

Skal spise på jobben og her på vestlandet er det ertesuppe, salt kjøtt og komle som blir servert på torsdag.

Ojsann, er det virkelig torsdag alt? Går i surr her uten pliker og klokke :)

Skrevet

Kunne godt tenkt meg klubb eller komle! Men vi bruker flesk/bacon, sirup og duppe til. :o) Mmmmm!

Skrevet

Frysepizza. Er ikke i form til å lage noe mer avansert enn det.

Jeg har en halv full pakke i fryseren, kanskje jeg rett og slett skal ta den med litt grønnsaker til...? Ja, den må jo spises den også, for det er jo synd å kaste mat. :o)

Gjest miss you
Skrevet

Her ble det fjordland i dag,biff og ris. Godt var det og ;O)

Skrevet

fisk, grønnsaker og ris

barna liker det også - nam nam :-)

Gjest majas mamma
Skrevet

her kjører vi brødskiver i dag. For en gangs skyld er det sol og varmt, og jeg kaster ikke bort en særdeles sjelden solskinnsdag ved å slave på kjøkkenet. Selv skal jeg bort i kveld, så da antar jeg at far og frøkna lager seg noe småtteri.

Gjest majas mamma
Skrevet

her kjører vi brødskiver i dag. For en gangs skyld er det sol og varmt, og jeg kaster ikke bort en særdeles sjelden solskinnsdag ved å slave på kjøkkenet. Selv skal jeg bort i kveld, så da antar jeg at far og frøkna lager seg noe småtteri.

Mary Poppins
Skrevet

Skal ut å spise og regner med det blir clubsandwich med potetbåter. Idag blir fjerde gangen jeg er ute å spiser på seks dager, så egentlig litt lei restaurantmat kjenner jeg..

Skrevet

Nam!

Hvordan var Italiaturen - svarte den til forventningene!?

Jepp. Begge to. ;)

Skrevet

I dag skal vi spise middag på uterestaurant :-)

Hvor? ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor? ;)

Det ble faktisk Lektern på AB - minimal performance og maximal environment :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...