Gå til innhold

går det over?

Anbefalte innlegg

Gjest susanne37
Skrevet

Jeg har fått meg kjæreste, og han er bare helt super. Eneste som plager meg er et par uvaner hos han, som han selv ikke kan noe for. Han er veldig maskulin, noe som tenner meg veldig. Jeg liker best at han fortsatt har denne maskuline holdningen når han skal forføre meg, men da blir han mye "mykere" og får mer feminine fakter. Høres jo helt teit ut å reagere på det, når alt annet klaffer, han er så utrolig kjekk, snill og god mot meg. Vil jeg venne meg til denne siden? Merker det gjør at jeg ikke blir sånn super forelska, da jeg føler det er litt små turn-off. Samtidig tenker jeg på han hele tiden, og savner han vanvittig når han ikke er her. Vi har jo alle sider som ikke alltid alle liker. Noen med liknende erfaringer? Hva skal jeg gjøre for at jeg selv ikke skal la dette ødelegge for meg? Kan jo ikke si noe til han, er jo bare hans måte å være koselig på, og det er jo bare søtt. Noen andre som har irritert seg over småting med partneren og som etter hvert bare har blitt en filleting ? Er jeg supersær her?

Gjest ikke lenger par
Skrevet

''Noen andre som har irritert seg over småting med partneren og som etter hvert bare har blitt en filleting ?''

Ja og nei.

Her ble småtingene etterhvert like store som elefanter :(

Gjest surikatt
Skrevet

Har erfaring med at det som er både litt søtt og irriterende i første blir KJEMPE irriterende etter hvert. Kanskje du skal si det til han? Han tror jo at du liker det siden du ikke sier hva som tenner deg.

Skrevet

Unnskyld meg, men hvor man tråder har du startet om dette her inne de siste dagene???

Om man klarer å la være å irritere seg over sin kjæres små uvaner er vel høyst individuelt vil jeg tro.

Gjest ikke lenger par
Skrevet

Unnskyld meg, men hvor man tråder har du startet om dette her inne de siste dagene???

Om man klarer å la være å irritere seg over sin kjæres små uvaner er vel høyst individuelt vil jeg tro.

''Unnskyld meg, men hvor man tråder har du startet om dette her inne de siste dagene???''

man=mange antar jeg ;)

Ifølge de jeg har fått med meg: tre stykk. Correct me if Im wrong ;)

Skrevet

''Unnskyld meg, men hvor man tråder har du startet om dette her inne de siste dagene???''

man=mange antar jeg ;)

Ifølge de jeg har fått med meg: tre stykk. Correct me if Im wrong ;)

Man = mange ja. Og det må da være flere enn tre? I alle fall er det mange... Men for all del - det kan jo ha kommet til noen som har vært på ferie og ikke gidder lese alt som har skjedd siden de var innom sist.

Gjest Rosette
Skrevet

Man = mange ja. Og det må da være flere enn tre? I alle fall er det mange... Men for all del - det kan jo ha kommet til noen som har vært på ferie og ikke gidder lese alt som har skjedd siden de var innom sist.

Det er vel bare for deg å hoppe over slikt. I hvert fall mye bedre enn å slite seg ut på å irritere deg.

Gjest susanne37
Skrevet

Du har jo tydeligvis ikke noe liv, for du svarer på alle tråder her, det har du gjort i mange år, så ikke gidd å bry deg med hva andre skriver da vel, hvis det er så irriterende for deg!

Mary Poppins
Skrevet

I all verden.. er ikke dette syvende innlegg du har om dette???

Skrevet

nei her er det hakk i plata og det går aldri over. Dump han!

Skrevet

nei her er det hakk i plata og det går aldri over. Dump han!

regner med du tøyser nå, og ikke mener trådstarter skal dumpe han?? ironi håper jeg?

Skrevet

Jeg syns dere bør slå opp, slik at han har sjansen til å finne seg en mer moden partner, som vet nok om livet til at hun ikke henger seg opp i bagateller.

Dessuten ville vi da få slippe flere tråder om akkurat det samme fra deg.

Gjest Rosette
Skrevet

Om så hadde vært er det da ikke bare å hoppe over?

Gjest ikke lenger par
Skrevet

Og jeg som trodde det bare var tre?

*må slutte å ta ferie - og gå glipp av "alt"....* ;)

Skrevet

Du har jo tydeligvis ikke noe liv, for du svarer på alle tråder her, det har du gjort i mange år, så ikke gidd å bry deg med hva andre skriver da vel, hvis det er så irriterende for deg!

Angrep er det beste forsvar. Etter reaksjonen din på dette innlegget fra Lillemus å dømme tror jeg ikke det går over. Dump ham og finn noen du overhodet ikke irriterer deg over. Best for deg og besst for ham.

Gjest lalala land
Skrevet

Er du mentalt utfordret eller noe? Du har skrevet dette innlegget i flere fora i flere uker nå.

Mary Poppins
Skrevet

Om så hadde vært er det da ikke bare å hoppe over?

Jeg anser det som spamming når man skriver samme innlegg flere ganger på kort tid, og på flere forumer.

Mary Poppins
Skrevet

Og jeg som trodde det bare var tre?

*må slutte å ta ferie - og gå glipp av "alt"....* ;)

Hehe jeg har forsåvidt ikke telt men det er flere enn tre ganger ihvertfal :-)

Og ja, det er jo livsfarlig å ta fri fra dol, det er allmennkunnskap ;-)

Gjest Rosette
Skrevet

Jeg anser det som spamming når man skriver samme innlegg flere ganger på kort tid, og på flere forumer.

Og synes du dermed at du må svare på det? Jeg ville tro at det beste var å ignorere det og la webmaster ta seg av spamming.

Gjest Elextra
Skrevet

Og synes du dermed at du må svare på det? Jeg ville tro at det beste var å ignorere det og la webmaster ta seg av spamming.

Hvorfor forfølger du MP i den grad?

Nesten fristet til å tro at du og KMS (forkortelse) er en og samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...