Gå til innhold

noen forslag?

Anbefalte innlegg

Gjest connii
Skrevet

Jeg har møtt kjæresten min på nettet, han har sagt det til sine nærmeste. Vi er 25 og 27 år. Jeg har ikke lyst å si til mine direkte at jeg har møtt han der, men har noen av dere forslag til hva jeg eventuelt kan si? Noe litt mer vagt? Kan jeg si at vi går på en hobby sammen, og at vi ble mer kjent over nettet etterhvert? Høres det helt teit ut? Han syns det er helt ok, bare så det er sagt. Trenger bare noen tips. Takk:)

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg møtte min mann på nettet. Det er veldig vanlig idag, faktisk. Syns ikke det skulle være noe flaut å si det som det er.

Skrevet

Er det ikke bedre å holde seg til sannheten? Det vil mest sannsynlig komme situasjoner der det blir røpet uansett.

Dere trenger ikke utdype med forklaringer osv, men bare si at dere møttes over nettet.

Det er utrolig mange par som har gjort nettopp det :)

Skrevet

Jeg tror jeg ville pønsket ut et kryptisk svar à la Vi møttes i hjertene våre dersom noen spørs hvor dere møttes... Eller dersom spørsmålet er hvordan, kan kanskje svaret være Vi møttes i tosomhet... Dannede mennesker skjønner at dere vil ha det for dere selv med slike svar, og forfølger det neppe videre. Dere har rett til å holde dette for dere selv, og har ingen forpliktelse til å svare.... Ikke det at jeg mener dere har noe å skamme dere over, for nettet er nok et flott medium å treffes gjennom. Men dersom du selv føler at dette er noe du vil holde for deg selv, kan du jo det...

Skrevet

Si at dere traff hverandre på en sexklubb. Da får dere nok ikke flere spørsmål.

Skrevet

Du trenger vel ikke si hvor dere møttes, om du ikke får direkte spørsmål.

Det er ikke lurt å lyve, da vikler du deg bare inn i flere løgner.

Noe av det verste jeg vet er når slekt eller venner lyver...

Selv om dine foreldre er nærmere 90, har de trolig hørt om Nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...