MissHitch Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Fant en oppskrift på detsoteliv.no . Er her en god husmor eller kokk som kan svare på om disse kan fryses? M.v.h 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Vanlige muffins kan i alle fall fryses, helst uten pynt, men jeg regner ikke med at du har nonstop på bailey-muffins. ;o) Men de er best nystekte da. 0 Siter
MissHitch Skrevet 6. august 2009 Forfatter Skrevet 6. august 2009 Vanlige muffins kan i alle fall fryses, helst uten pynt, men jeg regner ikke med at du har nonstop på bailey-muffins. ;o) Men de er best nystekte da. Takk for svar! Nei,disse skal ikke pyntes. Men skal holde stor overraskelsesfest for min kjære som fyller 25 år,og da må jeg finne litt mat og kaker som kan lages i forveien Skal bruke hele dagen før på å lage en kake som skal se ut som en volvo trekkvogn tips til kaker/småkaker som kan fryser ferdiglaget et par uker i forveien? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Takk for svar! Nei,disse skal ikke pyntes. Men skal holde stor overraskelsesfest for min kjære som fyller 25 år,og da må jeg finne litt mat og kaker som kan lages i forveien Skal bruke hele dagen før på å lage en kake som skal se ut som en volvo trekkvogn tips til kaker/småkaker som kan fryser ferdiglaget et par uker i forveien? Det meste kan fryses. Sjokoladekaker, sukkerbrød (som du kan lage bløtkake av), nøttebunner osv. Bare å ta opp dagen før og pynte så pynten er frisk. ) 0 Siter
MissHitch Skrevet 6. august 2009 Forfatter Skrevet 6. august 2009 Det meste kan fryses. Sjokoladekaker, sukkerbrød (som du kan lage bløtkake av), nøttebunner osv. Bare å ta opp dagen før og pynte så pynten er frisk. ) takk Skal se hva jeg får til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.