Gå til innhold

Sannhetens øyeblikk!-for damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjønner jeg godt, med den trusa! ;P

*latterhikst*

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

43

• også en mor

17

• nick

13

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er bare så utrolig teit:-) De mennene jeg finner sexy har søren meg ingen sammenheng med trusa de har på seg å gjøre......For den ser jeg faktisk som regel ikke:-) Som den svensken jeg så i "Sommertid" på TV2 i kveld...han var fullt påkledd, men du verden :-)

Og så forfører han deg...river av seg buksa...og...DER... en boxershorts full av prompehull!!! *iiiiiiik*

Skrevet

Og så forfører han deg...river av seg buksa...og...DER... en boxershorts full av prompehull!!! *iiiiiiik*

Jeg har aldri vært borti en mann som har vært mer opptatt av trusa mi enn av meg. Sorry to say....:-(

Skrevet

Hvorfor gidder du å la deg provosere da? Det mest effektive er å overse slike ting. Du er like mye skyld i at dette tok av som de som villig la seg ned og blottet blondetrusene sine;)

Neida, jeg er her allerede nå. Jeg startet ikke tråden for å provosere, jeg startet den fordi Sheila, etter å ha vært i offentlig bad, kom hjem lettere sjokkert over undertøystandarden til sine medsøstre. For min egen del så er det ikke noe særlig å se damer med low waist og en gråaktig trusekant som stikker opp. Det er mye rart man ser når mødrene i barnehagen sitter på huk foran barna sine.

De eneste gangene Sheila har på bestemorstruser er når hun har mensen. Ikke har hun noe overdrevet trusebudsjett, men hun ser alltid bra ut og har aldri klaget på de trusene hun bruker er vonde å ha på.

Colette sin holdning er for meg nesten en oppskrift for å ta knekken på et forhold, og det uavhengig om hodningene kommer fra en mann eller en kvinne. Litt, jeg driter i hvordan jeg ser ut, take it or leave it! Når hun i tillegg uttaler seg om stringtruser uten overhodet å ha prøvd dem?

Jeg har på en svart bokser fra 4 You. Undertøy for menn er ikke så lett å finne, faktisk er Axe sine boksere veldig bra, de både sitter og holder fasongen. Mye dyrere undertøy ser bra ut i butikken, men sitter ikke noe bra.

togli vinner.

Skrevet

Jeg har aldri vært borti en mann som har vært mer opptatt av trusa mi enn av meg. Sorry to say....:-(

Jeg tror og håper mannen min liker meg uansett type truse ;-)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Uff..Det er jo nesten pinlig... ;P

he - he - tror du ikke det stemte med rundt 80? Jeg tok ikke FOR hardt i nå, tror jeg!

Men jeg fikk ryddet og handlet litt nytt, så den tråden var gull verdt, den!

Og jeg er forøvrig enig med deg i at også mannen må se litt skikkelig ut når det gjelder undertøy. Mannen min har noen urgamle utslitte boksere og underbukser, men jeg kaster med hard hånd nå, og sniker stadig inn nye boksere :-)

Gjest harriette
Skrevet

Haha, jeg kjedet meg.. (Og kjeder meg forsatt..)

Uansett var det ikke ment for å hevde meg over noen andre...Jeg var bare ærlig. Og det må jeg jo kunne være selv om jeg har blondetruser på! ;0)

Hehe, du kunne jo i god søsterskapsånd tatt en hvit en og sagt at du TILFELDIGVIS var så velkledd under fordi du kom rett fra et hore-madonnaparty, men at du så absolutt er ganske gråhvit og sjuskete til hverdags;)

Skrevet

Neida, jeg er her allerede nå. Jeg startet ikke tråden for å provosere, jeg startet den fordi Sheila, etter å ha vært i offentlig bad, kom hjem lettere sjokkert over undertøystandarden til sine medsøstre. For min egen del så er det ikke noe særlig å se damer med low waist og en gråaktig trusekant som stikker opp. Det er mye rart man ser når mødrene i barnehagen sitter på huk foran barna sine.

De eneste gangene Sheila har på bestemorstruser er når hun har mensen. Ikke har hun noe overdrevet trusebudsjett, men hun ser alltid bra ut og har aldri klaget på de trusene hun bruker er vonde å ha på.

Colette sin holdning er for meg nesten en oppskrift for å ta knekken på et forhold, og det uavhengig om hodningene kommer fra en mann eller en kvinne. Litt, jeg driter i hvordan jeg ser ut, take it or leave it! Når hun i tillegg uttaler seg om stringtruser uten overhodet å ha prøvd dem?

Jeg har på en svart bokser fra 4 You. Undertøy for menn er ikke så lett å finne, faktisk er Axe sine boksere veldig bra, de både sitter og holder fasongen. Mye dyrere undertøy ser bra ut i butikken, men sitter ikke noe bra.

togli vinner.

''togli vinner.''

JAAAAAA!!!!

Det var visst et smart trekk å slenge med et bilde av trusa mi ;-P

Skrevet

Jeg tror og håper mannen min liker meg uansett type truse ;-)

La oss inderlig håpe det:-)

Skrevet

Jeg bruker aldri stramme bukser, som ikke er av dongery- typen. Og da synes ikke sømmer og den slags fjas:-) Jeg hadde blitt gal om jeg skulle ha gått rundt og tenkt på den slags til daglig.

Ett eller annet sier meg at hadde jeg passert deg på gata, så ville jeg ikke sett deg i det hele tatt. Det er sikker det du satser på, så da er det vel greit.

Hadde jeg møtt togli, så hadde jeg gått på en stolpe, det er jeg sikker på.

Skrevet

he - he - tror du ikke det stemte med rundt 80? Jeg tok ikke FOR hardt i nå, tror jeg!

Men jeg fikk ryddet og handlet litt nytt, så den tråden var gull verdt, den!

Og jeg er forøvrig enig med deg i at også mannen må se litt skikkelig ut når det gjelder undertøy. Mannen min har noen urgamle utslitte boksere og underbukser, men jeg kaster med hard hånd nå, og sniker stadig inn nye boksere :-)

Du tok nok ikke for hardt i nei..Hehe, men jeg husker ikke det eksakte tallet. Uansett har det nok økt litt.. ;P

Snaxy liker heldigvis ikke bomullboksere. De blir så fort slappe. Bortsett fra Bjørn Borg, de holder seg.

Men jeg har kastet litt jeg også. ;0)

Skrevet

Hehe, du kunne jo i god søsterskapsånd tatt en hvit en og sagt at du TILFELDIGVIS var så velkledd under fordi du kom rett fra et hore-madonnaparty, men at du så absolutt er ganske gråhvit og sjuskete til hverdags;)

*LOL* Ja, det kunne jeg. At jeg ikke tenkte på det! ;0)

Skrevet

''togli vinner.''

JAAAAAA!!!!

Det var visst et smart trekk å slenge med et bilde av trusa mi ;-P

Hah, jeg trenger ikke noe bilde, du er øverst på lista mi sammen med tonie og Lotte.

Skrevet

togli vinner.

''

Colette sin holdning er for meg nesten en oppskrift for å ta knekken på et forhold, og det uavhengig om hodningene kommer fra en mann eller en kvinne. Litt, jeg driter i hvordan jeg ser ut, take it or leave it! Når hun i tillegg uttaler seg om stringtruser uten overhodet å ha prøvd dem?''

Kutt ut. Jeg er ferdig med den slags møkk. Jeg har levd i det et langt liv, og gidder ikke mer. Det er meg og mitt velbefinnende som er viktig- og ingenting annet. Det tok meg noen år å komme dit- men nå er jeg der.

Skrevet

Ett eller annet sier meg at hadde jeg passert deg på gata, så ville jeg ikke sett deg i det hele tatt. Det er sikker det du satser på, så da er det vel greit.

Hadde jeg møtt togli, så hadde jeg gått på en stolpe, det er jeg sikker på.

Det får du jo tro akkurat hva du vil om. Du framstår ikke akkurat som min sexfantasi nr. 1 heller :-(

Skrevet

Ja, de trusene har jeg også fått dilla på, etter tips her. De sitter veldig godt, og holder seg godt. Har vel 3 hvite og 3 sorte. Det har også kommet en serie med mer farger, i bomull, og jeg kjøpte en oransje og cerise i sommer, liker den også godt, jeg!

Jeg pleier å kjøpe drøssevis av hipsters på marked i Spania. De er elastiske, i mange flotte farger, utrolig gode å ha på, samt at de holder seg veldig godt i vask (ikke de hvite eller helt lyse!). Ungene har også dilla på dem, så vi tok med oss i bøtter og spann hjem fra ferie ;) Kosta bare 2 euro for ei truse :)

Skrevet

Hah, jeg trenger ikke noe bilde, du er øverst på lista mi sammen med tonie og Lotte.

*neier pent og påtatt beskjedent* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...